کد خبر: ۸۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
استاندار قزوین گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و واگذاری امور به مردم به شکل واقعی، در دستور کار دولت قرار دارد.

استفاده از ظرفیت‌های مردمی در دستور کار دولت قرار دارد

به گزارش آرانیوز از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در مراسم افتتاح موسسه خیریه شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: کسانی که در موسسه خیریه شهید حاج قاسم سلیمانی فعالیت می‌کنند ناشناخته نیستند و خیرات، برکات و مبرات اعضای این موسسه در بسیاری از عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم کاملا مشهود و مشخص است.

او افزود: شکل فعالیت‌های موسسه خیریه شهید قاسم سلیمانی، جدید و ابتکاری است و بهره‌وری در موضوع خدمات‌رسانی و استفاده مناسبت‌تر از منابع برای جامعه هدف را به همراه دارد و امیدواریم در مسیر خدمت‌رسانی به محرومان موثر عمل کند.

استاندار قزوین گفت: نگاه دولت سیزدهم با کسانی که در جامعه در زمینه محرومیت‌زدایی و خدمات رسانی به محرومان فعالیت‌ و نقش‌آفرینی می‌کنند، تطبیق دارد و در سیاست‌های تدوینی دولت استفاده از ظرفیت‌های مردمی و واگذاری امور به مردم به شکل واقعی، در دستور کار قرار دارد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان این‌که در سال۱۴۰۱ براساس تکلیف بودجه و سیاست گذاری دولت به دنبال حمایت از مجموعه‌های مردمی می‌رویم، اضافه کرد: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان هم برای محرومیت‌زدایی و پرداخت‌های مستقیم و کمک‌های حمایتی، اعتباری در نظر گرفته شده و این اعتبار به صورت هدف دار در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

اودر ادامه گفت: مجموعه مدیریتی استان با کمال افتخار و اعتماد در کنار خیّرین است و آماده هرگونه همکاری و همراهی با آن‌ها می‌باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار