کد خبر: ۸۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروز شهرداری زاهدان با فهرست بلندبالایی از نیازمندی های مردم سروکار دارد البته تلاش های زیادی صورت گرفته اما بسیاری از پهنه های شهر در شان کلانشهری در کشور نیست.

به گزارش آرانیوز از زاهدان، مدرس خیابانی امروز در نشست با شورای اسلامی شهر زاهدان ضمن تبریک هفته شوراها اظهار داشت: شور ها تبلور اراده مردم در زندگی روزمره آن هاست چراکه مردم در زندگی روزمره خود با شهرداری ها بیشتر سروکار دارند.

وی ادامه داد: امروز شهرداری زاهدان با فهرست بلندبالایی از نیازمندی های مردم سروکار دارد البته تلاش های زیادی صورت گرفته اما بسیاری از پهنه های شهر در شان کلانشهری در کشور نیست.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: توسعه زیر ساخت ها می تواند رفتار مردم را تغبیر دهد بنابراین باید در شهر زاهدان به لحاظ کاربردی، زیرساختی و فرهنگی کار فراوانی انجام شود. وی تصریح کرد: ۲ موضوع مهم در شهرداری زاهدان کمبود منابع و درآمد شهرداری ست که شهرداری به تنهایی نمی تواند آن را حل کند.

مدرس خیابانی افزود: امروز کلانشهر زاهدان پیشانی پیشرفت استان است چرا که اگر کلانشهر توسعه یافته نداشته باشیم نمی‌توانیم استان توسعه یافته داشته باشیم.

وی بیان کرد: با بودجه دولتی استان ساخته نمی شود لذا باید مشارکت بخش خصوصی را در همه زمینه ها از جمله حوزه شهرداری داشته باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید کارهای بزرگی را آغاز کنیم و با هماهنگی آن ها را پیش ببریم و البته این نقطه قوتی ست که در زاهدان شورای شهر با شهرداری تعامل دارد.

وی تصریح کرد: پروژهای های شهری خوبی آغاز شده و اجرا می شود که البته شهرداری به آن ها بی تفاوت نبوده اما سرعت آن خیلی کم است که شاید دلیل آن این است که پیمانکاران خوبی انتخاب را نکردیم.

وی با تاکید بر استفاده از تولیدات داخل استان خاطرنشان کرد: دستگاه های دولتی نهادهای دولتی بانک ها باید نیاز خود را از تولیدات داخل استان برطرف کنند.

مدرس خیابانی ادامه داد: خانه های امداد و بهزیستی باید در مکان هایی مستقر شوند که مردم به آن ها نیاز دارند و در این زمینه ما این آمادگی را داریم که با همکاری سایر نهاد ها این مهم را عملی کنیم.

وی با تاکید بر مولد سازی دارایی ها تصریح کرد: در بحث مولد سازی دارایی های غیر مولد ما این امکان را داریم که اگر این اماکن بلااستفاده است با ورود بازرسی آن ها مولد سازی کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار