کد خبر: ۸۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی از اجرای ۱۰ طرح اقتصادی در سطح استان خبر داد.

به گزارش آرانیوز از بیرجند، «علیرضا عباس‌زاده» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی ظهر امروز در جلسه کمیسیون ماده ۲۱ واگذاری طرح‌های غیر کشاورزی استان، اظهار داشت: در این جلسه پرونده‌های مربوط به ۱۱ طرح اقتصادی رسیدگی شد.

وی ادامه داد: از مجموع طرح‌های اقتصادی ارائه شده به کمیسیون با اجرای ۱۰ مورد موافقت شد و یک طرح نیز به دلیل نداشتن شرایط متناسب با اقلیم منطقه، مورد مخالفت اعضا قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی افزود: از مجموع ۱۱ طرح بررسی شده در این جلسه، ۲ طرح در حوزه گردشگری، ۴ طرح در حوزه صنعت، معدن و تجارت و ۳ طرح نیز در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بود که مورد بررسی قرار گرفت.

عباس‌زاده افزود: در این جلسه با اجرای دو طرح کمپ گردشگری و اقامتگاه بوم‌گردی در شهر سه‌قلعه، کارگاه ورق فشرده چوبی در شهر آیسک، طرح بسته‌بندی آب معدنی در شهرستان زیرکوه و  تولید و فرآوری پرلیت در شهرستان  سربیشه موافقت شد.

وی ادامه داد: اجرای طرح کوره آجر فشاری در شهر طبس مسینا، مجتمع خدماتی رفاهی در سه‌راهی بشرویه – فردوس، طرح حمل و نقل کالا در شهر اسدیه و پایانه عمومی بار میل گز داوران در شهرستان نهبندان نیز رأی مثبت اعضا را اخذ کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار