کد خبر: ۸۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
فرماندار تویسرکان:
همدان_فرماندار تویسرکان گفت: برای رشد هرکشور موفق و نظام بالنده نیاز به کار و تولید وجود دارد و کارگران افسران جنگ اقتصادی هستند.

کارگران افسران جنگ اقتصادی هستند

به گزارش آرانیوز، حسین افشاری در مراسم گرامیداشت روز کارگر در شهرک صنعتی آریکان با تبریک روز کارگر به این عزیزان بیان کرد: کارآفرین و کارگری دو رکن اساسی و جداناپذیر هستند و کار و تلاش کارفرمایان و کارآفرینان با بکارگیری کار گران دلسوز متعهد و کار آمد نتیجه خواهد داد.

افشاری بابیان اینکه درآمد، کسب رزق حلال، تولید که شامل محصول یا خدمت و خود سازی سه هدف مهم اشتغال و کار در دیدگاه دین اسلامی است افزود: بنا به احادیث معتبر مغبوض ترین افراد نزد خداوند متعال کسانی هستند که عمرشان را به بطالت می‌گذرانند.

وی با تاکید بر اینکه کارآفرین و کارگر و قدر و منزلت بالایی دارند تصریح کرد: با توجه به فرمایش پیامبر اکرم (ص) اگر مؤمنی برای کسب حلال از خانه خارج شود و جان خود را از دست دهد شهید محسوب می‌شود.

فرماندار تویسرکان یادآور شد: دشمنان وقتی با جنگ نظامی موفق نشدند جنگ ترکیبی را آغاز کرده اند و ایران کشوری با ظرفیت است و دشمنان همیشه در طول تاریخ قصد تهاجم و غارت آن را داشته است.

افشاری بابیان اینکه ایران حوزه تمدنی قوی دارد و آنهایی که می‌خواهند به دنیا مسلط شوند ایران را تهدیدی برای خود می‌دانند و سعی بر تسلط بر آن را دارند تاکید کرد: امروزه ایران صادر کننده اقلام نفت، بنزین و سایر مشتقات و محصولات پتروشیمی است به این دلیل پتروشیمی ما را تحریم کرده اند.

فرماندار تویسرکان در ادامه یادآور شد: مهمترین شاخص اقتصاد مقاومتی درون زا بودن و متکی به ظرفیت داخلی است و تحریم‌ها را اعمال کردند که سرعت رشد کشور ما را کم کنند و کارآفرین را از کار بیندازد.

افشاری گفت: تحریم‌ها باعث از بین رفتن واسطه‌ها شده است و امروز کارآفرینان خلاق در صحنه باقی ماندند و روز به روز رشد پیدا می‌کنند و آرایش نظام اداری کشور به سمتی در حال شکل گیری است که در خدمت تولید قرار می‌گیرد و شهرستان تویسرکان هم حامی تولید است.

فرماندار تویسرکان بیان کرد: هیچ بانک و مؤسسه ای اجازه مسدود کردن حساب هیچ کارفرمایی را ندارد و نگاه کارفرمایان به کارگر باید نگاه ارزشی باشد که موجب تشویق کارگر برای وقت گذاشتن و بهتر کار کردن فرد می‌شود.

افشاری بابیان اینکه استفاده از نیروهای بومی ما را ترغیب به حمایت بیشتر از واحدهای تولیدی می‌کند تصریح کرد: توجه به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی بسیار کارآمد است و انتقاد یک دانشجو در مقابل رهبر انقلاب اسلامی و انتقاد به ریاست جمهوری نشان از مردم سالاری دارد.

کارگران پیشگامان کار جهادی هستند

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در ادامه این مراسم افزود: شما کارگران پیشگامان کار جهادی مروج و ترویج دهنده فرهنگ کار، جهاد ایثار و شهادت طلبی هستید.

کامران کریمی گفت: دشمنان ما امروز همه راه‌ها را در پیش گرفته اند از جنگ و فتنه‌های ۸۸ و ۸۷ و ۹۶ گرفته تا تحریم ظالمانه که کشور ما را ضعیف کنند اما مردم ما با ایستادگی و حمایت از دولت همچنان امید دارند.

کریمی بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی و ادبیات اقتصادی کشور را رهبر انقلاب اسلامی اضافه و شاه بیت همه سخنرانی‌های ایشان قرار گرفته است خاطرنشان کرد: از سال ۸۹ با نام گذاری سال‌های جدید در زمینه اقتصاد و اشتغال بوده است که باید این مهم را در نظر بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه از دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است که در برابر ظلم و تحریم‌ها استوار و محکم بایستند افزود: در حالی که شاهد رشد و توسعه و تکامل این اقتصاد خواهیم بود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان یادآور شد: عدم وابستگی به صنعت نفت، حمایت از تولیدات داخل، الگوی مصرف و مدیریت جهادی اگر بر اساس تدبیر و علم باشد می‌توانیم این اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم و امروز چاره‌ای جز اینکه دست به دست هم دهیم برای اشتغال آفرینی نداریم وبا فعال سازی واحدهای راکد و نیمه راکد شهرستان که از دغدغه‌های فرماندار این شهرستان است با همراهی و همکاری و مساعدت همه مسئولان و مردم محقق خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار