کد خبر: ۸۶۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
در دیدار با قهرمانان وزنه‌برداری؛
وزیر ورزش و جوانان گفت: جوانان ورزشکار در بهترین زمان عصاره وجودی خود را برای کشور گذاشته‌اند و ما وظیفه داریم که مشکلات آنها را رفع کنیم.
 

به گزارش آرانیوز سیدحمید سجادی امروز در حاشیه دیدار با ملی‌پوشان وزنه‌برداری اظهار داشت: باعث افتخار است که در خدمت ملی‌پوشان وزنه‌برداری آقایان و بانوان هستیم و از نزدیک در جریان روند آماده‌سازی ملی‌پوشان قرار گرفتیم. قطعاً ورزشکاران دوست دارند که مسئولین به آنها اهمیت دهند. شب گذشته با جمعی از ورزشکاران در خدمت رئیس‌جمهور بودیم و وی تاکید زیادی بر اجرای عدالت ورزشی داشتند و اینکه ورزشکاران مشکل تمرینی و معیشتی نداشته باشند. جوانان ورزشکار در بهترین زمان عصاره وجودی خود را برای کشور گذاشته‌اند و ما وظیفه داریم که مشکلات آنها را رفع کنیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: همه ورزشکاران شانس پیراهن تیم ملی و رفتن روی سکو را ندارند ولی قطعاً همه این ورزشکاران عمر خود را در ورزش گذاشته‌اند و می‌بایست به همه ورزشکاران توجه شود و در تلاش هستیم که به همه ورزشکاران در همه سطح رسیدگی کنیم.

سجادی تصریح کرد: سند تحول ورزش را طبق دستور رئیسی در دست اقدام داریم و به زودی با تکمیل آن گام‌های مثبتی در همه رشته‌ها برداشته خواهد شد. طبق این سند تحول سعی داریم که برای همه رشته‌ها چه در بخش آقایان و چه بانوان اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و ورزشکاران ما دچار کمبودی نباشند.

وی گفت: امسال سال پرکاری را در پیش داریم و با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی هانگژو باید رشته‌های مختلف به آمادگی کامل برسند که بتوانیم در این بازی‌ها بهترین نتیجه را بگیریم. آمادگی و کسب موفقیت در هانگژو سرمنشاء موفقیت در المپیک بعدی خواهد بود. گام‌هایی که امسال برمی‌داریم برای سال‌های آینده بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: درست است که کشور در شرایط تحریم قرار دارد ولی با وجود این تحریم‌ها می‌توان همچنان چرخ ورزش را به خوبی جلو ببریم و در مسابقات آتی موفقیت‌های چشم‌گیر کسب کنیم.

نظرشما
پربازدیدها