کد خبر: ۸۶۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
گروه استان‌ها- معاون سیاسی سپاه استان گیلان گفت: طبق رصدهایی که انجام می‌گیرد بزرگترین دلیل عقب‌ماندگی خدمات شهری از سوی شوراها و شهرداری‌ها در گیلان پرداختن به تنش‌های سیاسی است.
تنش‌های سیاسی بین

سرهنگ پاسدار مهدی عزیزی در گفت‌وگو با آرانیوز در رشت، درباره نظارت معاونت سیاسی سپاه گیلان بر تنش‌های سیاسی در برخی از شوراها و شهرداری‌ها اظهار داشت: وظایف شوراها و شهرداری‌ها طبق قانون اساسی شناسایی نیازهای مردم و برطرف کردن آنان است.

معاون سیاسی سپاه استان گیلان تصریح کرد: اکنون شاهد این هستیم که استان گیلان در حوزه‌های مختلف زیست‌محیطی، خدماتی، ساماندهی پسماند، مراکز تفریحی و موارد دیگر با مشکلات عدیده‌ای مواجه است که حل آن برعهده شهرداری‌ها و شوراهای شهر بوده است.

عزیزی افزود: طبق رصدهایی که انجام می‌گیرد بزرگ‌ترین دلیل عقب‌ماندگی خدمات شهری از سوی شوراها و شهرداری‌ها در گیلان پرداختن به تنش‌های سیاسی است لذا لازم به ذکر است که هر مقوله‌ای در جمهوری اسلامی ایران متولی خود را دارد حوزه سیاست نیز متولی دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها و شوراها متولی ارائه‌ خدمات شهری به مردم و حل مشکلات شهری هستند خاطرنشان کرد: معاونت سیاسی سپاه استان گیلان خود را در کنار مردم و در تقابل با افرادی می‌بیند که خدمت به مردم را فراموش کرده و از ریل انقلاب خارج شوند.

معاون سیاسی سپاه استان گیلان ابراز داشت: صحبت معاونت سیاسی سپاه گیلان با افرادی که به دنبال این تنش‌ها هستند، این است که اگر شما به جای خدمت به مردم به دنبال حواشی باشید به این معناست که از ریل انقلاب خارج شده و به دنبال زمین زدن نظام هستید.

عزیزی با اشاره به عزم معاونت سیاسی سپاه استان گیلان در راستای افشاگری فسادها و سیاست‌زدگی در شوراها و شهرداری‌های استان خاطرنشان کرد: امروز مردم به دنبال مسئولان دلسوز هستند که در کنارشان باشد و قطار انقلاب را دچار توقف نکند.

وی گفت: معاونت سیاسی سپاه گیلان با افشاگری، روشنگری، جهاد تبیین و روایت‌گری در اقصی نقاط استان اعلام می‌دارد که اگر امروز در جامعه دچار کم و کاستی هستیم این امر نشئت گرفته از اقدامات مدیری است که از ریل انقلاب اسلامی خارج شده است.

معاون سیاسی سپاه استان گیلان با اشاره به اولویت این نهاد در سال 1401 تصریح کرد: دشمن در فضای غبارآلود مجازی به دنبال این است که افکار و محاسبات مردم و  مسئولان را دستخوش تغییر کرده تا نسبت به انقلاب بدبین شوند و دشمن بتواند مشروعیت انقلاب را از بین ببرد.

عزیزی گفت: معاونت سیاسی سپاه گیلان بنابر مسئولیت ذاتی خود و با توجه به تأکید رهبری بر جهاد تبیین و آسیب‌ ناشی از جنگ شناختی در فضای مجازی امسال تمام تلاش خود را برای خنثی‌سازی نقشه دشمنان به کار می‌برد و تمام توان خود را برای پرداختن به مشکل مردم پای کار می‌آوریم.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار