کد خبر: ۸۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶
نماینده مقام معظم رهبری در بوسنی و منطقه بالکان با بیان اینکه مبارزه با ظلم برای اصلاح جامعه یکی از سنت‌های قطعی خداوند است، افزود: وحدت مهمترین موضوع در جوامع اسلامی بوده و این مهم مورد تاکید خداوند برای جلوگیری از اشاعه ظلم و تفرقه است.

به گزارش آرانیوز از خرم‌آباد، حجت الاسلام و المسلمین اکبر عیدی بیرانوند ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس این شهرستان و در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد، اظهار کرد: به تعبیر قرآن کریم، حواریون بهترین یاران حضرت عیسی(ع) بودند، همچنان که امت حضرت موسی به واسطه این پیامبر بزرگ، از چنگال فرعون رها پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: امت پیامبر اکرم(ص) بارها توسط دشمنان تهدید شدند و با استقامت و ایستادگی توانستند بر این ظلم پیروز شوند.

نماینده مقام معظم رهبری در بوسنی هرزگوین و بالکان با اشاره به بیانات امام راحل در خصوص ملت ایران، گفت: امام خمینی(ره) امت ایران را برتر از امت‌‌های انبیا معرفی کردند و این فرموده به استناد آیات قرآن، روایات و جریان‌های تاریخی است.

حجت‌الاسلام عیدی بیرانوند بیان داشت: امروز روز مبارزه جهان اسلام با یک مجموعه جنایتکار و کودک‌کش است، کسانی در زمان داوود و عیسی علیه‌السلام مورد لعنت خدا و انبیا بودند، به این دلیل که به تعبیر قرآن کریم، انسان‌های عصیان‌گر و اهل گناه و رعایت نکردن حقوق خدا و حدود بندگان خدا بودند.

وی با بیان اینکه مبارزه با ظلم برای اصلاح جامعه یکی از سنت‌های قطعی خداوند است، افزود: وحدت مهمترین موضوع در جوامع اسلامی بوده و این مهم مورد تاکید خداوند برای جلوگیری از اشاعه ظلم و تفرقه است.

نماینده ولی فقیه در بوسنی و هرزگوین با تاکید بر اینکه در خاندان نبوت و پیرو ائمه اطهار علیهم‌السلام باشیم، بیان داشت: حسادت موحب می‌شود در کمال قساوت اعمالی را همچون کشتن برادر انجام شود.

وی گفت: مجلس و گفت‌وگوهای چندنفره امانت خدا هستند، اگر کسی بدون اجازه جمع حرفی را بیان کند خائن بوده چرا که از بین برنده امنیت است.

عیدی بیرانوند با تاکید بر اینکه خداوند خیانتکار را هدایت نکرده و به مقصد نمی‌رساند، افزود: امروز افتخار این را داریم که در محضر انبیا، اولیا و شهدا از حق و مسلمان‌ها حمایت می‌کنیم و نزد خداوند و امام شهدا سربلند باشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار