کد خبر: ۸۶۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
امام جمعه سنندج ضمن تقدیر از حضور مردم کروستان در راهپیمایی روز قدس، گفت: مردم و مسوولان استان با شرکت گسترده در این راهپیمایی نشان دادند که حامی و غمخوار ملت مظلوم فلسطین بوده و در مسیر دفاع از ارزش های دین اسلام و اعتقادات دینی خود ثابت قدم هستند.

به گزارش آرانیوز از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج از حضور پرشور مردم کردستان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد و اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، بیانگر وحدت بین ملت ایران برای دفاع از مظلومان فلسطین است.

وی خاطرنشان کرد: مردم و مسوولان استان با شرکت گسترده در این راهپیمایی نشان دادند که حامی و غمخوار ملت مظلوم فلسطین بوده و در مسیر دفاع از ارزش های دین اسلام و اعتقادات دینی خود ثابت قدم هستند.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس برای مردم مظلوم فلسطین امیدبخش و خشم دشمنان اسلام و حامیان رژیم کودکش را بر می‌انگیزد، گفت: امیدواریم به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف باشیم.

به گفته وی، تحقق وحدت جهان اسلام تنها راه شکست دشمنان است چراکه دشمن از اتحاد و همبستگی بین جامعه اسلامی می‌‌هراسند.

امام جمعه سنندج در ادامه با تبریک هفته معلم از معلمان به عنوان سرمایه مملکت نام برد و گفت: آموزش و پرورش قوی، کشور را به سمت ترقی و پیشرفت پیش می‌برد دستیابی به این هدف نیاز به وجود معلمان توانمند و دلسوز دارد.

ماموستا رستمی همچنین با تبریک هفته کاروکارگر، گفت: چرخ اقتصاد کشور به دست کارگران تلاشگر می‌چرخد.

وی افزود: کارگر در دین اسلام و از دیدگاه پیامبر(ص) جایگاه ویژه‌ای داشته تا جایی که همواره به نگاه داشتن حرمت کارگران و پرداخت حقوق و دستمزد آنها قبل از اینکه عرق تنشان خشک شود تاکید کرده است.

امام جمعه سنندج از وضعیت جاده‌های استان نیز انتقاد کرد و با تاکید بر ضرورت استانداردسازی جاده‌ها گفت: متاسفانه در تصادف اخیر در مسیر جاده سنندج- کامیاران سه جوان نخبه جان باختند.

وی اضافه کرد: انتظار داریم دستگاه‌های مسوول، برای اصلاح جاده‌های پرخطر استان با جدیت اقدام کنند تا شاهد ادامه حوادث و تصادفات تلخ نباشیم.

ماموستا رستمی در ادامه از امنیت به عنوان بزرگترین سرمایه هر جامعه نام برد و گفت: در کنار امنیت مرزها تامین امنیت معیشت و اقتصاد مردم هم ضروری است و باید مردم از امنیت اقتصادی و معیشتی برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: تامین امنیت اقتصادی نیازمند تلاش و همت جهادی و مضاعف همه مسئولان است.

امام جمعه سنندج به نوسان قیمت‌ها و افزایش سرسام‌آور نرخ اجناس در استان و کشور گریزی زد و گفت: مسوولان برای ساماندهی بازار آستین همت را بالا بزنند و با تلاش و همت مضاعف مانع از برخی سودجویی‌ها در بازار شوند

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار