کد خبر: ۸۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷
امام جمعه خاش گفت: امید به موفقیت و پیروزی ملت مظلوم فلسطین در برابر رژیم پوچ صهیونیستی به فضل الهی نزدیک است و به زودی به منصه ظهور خواهد رسید.

به گزارش آرانیوز از خاش، حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدرس اظهار داشت: امت اسلامی بر اساس دستور الهی اخوت و وحدت اسلامی را باید تقویت بخشند چرا که این مهم عین دستور خداوند متعال است.

وی افزود: با وجود ناامیدی ملت فلسطین از همه جوامع اسلامی ولی با اتکا به خود و توکل بر خداوند متعال امروزه شاهد تقویت و افزایش قدرت نیروی مقاومت در برابر رژیم غاصب اسرائیل هستیم.

امام جمعه خاش تصریح کرد: امید به موفقیت و پیروزی ملت مظلوم فلسطین در برابر رژیم پوچ صهیونیستی به فضل الهی نزدیک است و به زودی به منصه ظهور خواهد رسید. 

دهقان خاطر نشان کرد: اگر جهاد فی سبیل الله برای جوامع اسلامی میسر نیست باید با زبان تنفر و انزجار خود را نسبت به رژیم کودک کش اسرائیل را اعلام کرده و در برابر ملت فلسطین با احساس مسئولیت ابزار همدردی و حمایت داشته باشند.

امام جمعه خاش با تاکید بر اینکه حضور رژیم صهیونسیتی در فلسطین ناشی از کم رنگ شدن وحدت در بین جوامع اسلامی است گفت: رمز پیروزی در برابر استکبار و دنیای کفر تقویت اتحاد و انسجام و حضور با عشق و علاقه بر اساس یک تکلیف دینی در این اشعار و صحنه های الهی است.

حجت الاسلام دهقان ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم خاش در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: تداوم اینگونه حرکات و هوشیاری و مقابله جوامع اسلامی نسبت به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی سبب شکست دشمن خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار