کد خبر: ۸۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
پایان یک حسرت 9 ساله
اگر استقلال قهرمان لیگ برتر شود بعد از 9 سال جام قهرمانی لیگ را بالای سر می برد اما فرهاد مجیدی دلایل مهم دیگری هم برای این قهرمانی دارد.

چرا قهرمانی احتمالی استقلال برای فرهاد مجیدی مهم است؟

به گزارش آرانیوز این که استقلال بعد از 9 سال قهرمان شود،برای هواداران این تیم خیلی مهم است اما مجیدی به جز این مورد خوب می داند که برای شخص خودش هم قهرمانی استقلال خیلی مهم است. او امسال بر خلاف دوره های قبلی که در استقلال بود،تیم را خودش بسته و در صورت قهرمانی می تواند بگوید وقتی تیم استقلال را خودم ببندم بهتر هم نتیجه می گیرم. نکته دیگر این که بهرحال او آلترناتیوهایی مثل جواد نکونام و سید مهدی رحمتی را دارد و طبعا اگر قهرمان نشود ،این احتمال هست که فصل آینده یکی از این دو مربی را روی نیمکت استقلال ببینیم.جدای از این مسائل استقلال امسال در آسیا هم نبوده و جام حذفی را در حضور تماشاگران خودی از دست داده است. در نتیجه حداقل باید لیگ برتر را فتح کرده و هواداران پرشمار خود را راضی کند.

مساله مهم بعدی 5 قهرمانی پیاپی پرسپولیس است و این که اگر استقلال قهرمان نشود،پرسپولیس برای ششمین فصل پیاپی جام را بالای سر برده و صاحب یک رکورد استثنایی می شود. رکوردی که مسلما در تاریخ می ماند و استقلالی ها اصلا دوست ندارند چنین اتفاقی رخ بدهد. همه این مسائل دست به دست هم می دهد تا انگیزه های فرهاد مجیدی برای قهرمان کردن استقلال بیشتر شود. از نظر شخصی هم او برای آینده کاری اش خیلی به این جام نیاز دارد و اگر باز هم در آستانه فتح یک جام دستش خالی بماند ،اعتماد هواداران استقلال را از دست می دهد. 

فرهاد دوبار تا آستانه فتح جام حذفی رفت اما در فینال به تراکتور و فولاد باخت و حالا باید یک جام را به دست بیاورد تا هم آن دو جام را به نوعی جبران کرده باشد و هم شکست تلخ در جام حذفی مقابل نساجی را.استقلال اگر قهرمان لیگ شود در سوپر جام می تواند از نساجی هم انتقام بگیرد که این بهترین شرایط ممکن برای سرمربی 45 ساله آبی هاست .

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار