کد خبر: ۸۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
نماینده ولی فقیه در استان ایلام:
حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» گفت: دشمن بداند ما روزی احساس می‌کنیم خون بهای سردار ما را گرفته‌ایم که اسم و اثری از رژیم اشغالگر قدس در غرب آسیا وجود نداشته باشد.

زمانی خون‌بهای شهید سلیمانی را گرفته‌ایم که اثری از اسرائیل نباشدبه گزارش آرانيوز از ایلام، حجت‌الاسلام «الله‌نور کریمی‌تبار» نماینده ولی فقیه در استان ایلام، ظهر امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام، اظهار داشت: امروز سنگ‌های بچه‌های فلسطینی به موشک و پهپاد تبدیل شده است.

وی افزود: درود می‌فرستیم به روح همه شهدا مخصوصا شهید حاج قاسم سلیمانی که نقش مهمی در تقویت جبهه مقاومت داشتند.

امام جمعه ایلام با بیان این که دشمن باید به این مسئله آگاه باشد که اگر دست از پا خطا کند باران موشک‌های ما بر سر آن‌ها خواهد بارید، گفت: دشمن بداند ما روزی احساس می‌کنیم خون بهای سردار ما را گرفته‌ایم که اسم و اثری از رژیم اشغالگر قدس در غرب آسیا وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به این‌که ارزش کارگر در فرهنگ اسلامی خیلی بالاست، تصریح کرد: در روایت داریم هنگامی که پیغمبر از غزوه تبوک برگشتند، یکی از یاران حضرت به اسم «سعد انصاری» جلو رفتند و با حضرت دست دادند. وقتی حضرت دستان سعد را دیدند که زبر است، از وی علت را جویا شدند و انصاری گفت‌: بیل می‌زنم و خرج عائله‌ام را می‌دهم. حضرت دست وی را بوسیدند و گفتند آتش این دستان را نمی‌سوزاند.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار با تأکید بر این‌که تلاش کسی که سعی می‌کند نان حلال در بیاورد مانند جهاد فی سبیل‌الله است، بیان کرد: لازم است که کارگر امنیت شغلی داشته باشد، مجلس شورای اسلامی باید این مسئله را پیگیری کند تا کارگر با اطمینان خاطر و بدون نگرانی کار کند. عدم وجود امنیت شغلی برای کارگران ما ضعف قانون‌گزاری است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام خاطرنشان کرد: در اسلام گفته شده تا عرق کارگر خشک نشده است، حقوق او را پرداخت کنید؛ در صورتی که حقوق کاگران ۲ ماه سه ماه به تعویق می‌افتد. بر قشر کارگر فشار نیاورید. قشر کارگر صاحبان انقلاب‌اند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار