کد خبر: ۸۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس:
قرچک- نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس با اشاره به سفر رییس جمهور به این منطقه گفت: موضوع حمل و نقل و احداث مترو مهم ترین مطالبه مردم دشت ورامین است.

موضوع حمل و نقل و احداث مترو مهم ترین مطالبه مردم دشت ورامین است

به گزارش آرانيوز ، حسین نوش آبادی در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز جهاتی قدس در جمع مردم قرچک اظهار داشت: مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و خیانت برخی سران کشورهای عربی در سازش با رژیم صهیونیستی چالش جدی را به وجود آورده که مهمترین آن گسترش شهرک سازی هاست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: اسرائیل شجره خبیثه و غده سرطانی است که بدخیم بوده و هست و باید از پیکره جهان اسلام خارج شود و بسیاری از کشورهای اسلامی این رژیم غاصب را به رسمیت نمی‌شناسند و رسالت بزرگی بر عهده داریم که با این رژیم مقابله کنیم.

نوش آبادی افزود: راه حل مسئله فلسطین محو رژیم اشغالگر خواهد بود و آنهایی که دنبال سازش می‌روند بدانند مذاکره بی فایده خواهد بود و این رژیم تاب مقاومت در مقابل جبهه مقاومت را ندارد و به تعبیر حاج قاسم سلیمانی در ۲۵ سال آینده این رژیم صهیونیستی دیگر وجود نخواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری اسلامی به شهرستان گفت: رئیس جمهور به عنوان اولین مقام اجرایی کشور بعد از ماه مبارک رمضان به دیار پانزده خرداد سفر خواهد کرد و مسائل و مشکلات شهرستان را به عنوان خادم شما در دیدار با وی مطرح کرده ام که اولین و مهمترین مطالبه مردم مترو است و کسانی که کوتاهی کرده اند در پیگیری احداث مترو باید پاسخگو باشند که چرا این پروژه اینقدر به درازا کشیده شد تا معضل آن گریبان شهروندان را بگیرد، چرا بعضی از مدیران ما به خواسته‌های مردم که به فرمایش مقام معظم رهبری ولی نعمتان ما هستند کم توجهی می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: مسئله حمل و نقل عمومی از جمله مهمترین مسائل شهرستان است که به دلیل فرسودگی ناوگان جان مردم در خطر بوده و باید هرچه سریع‌تر نوسازی شود و موضوع مهم بعدی مسئله آب است؛ بنده به مسئولان آبفا تذکر داده ام که باید چاره اندیشی کنند؛ باید حجم مخازن اضافه و شبکه توزیع نیز نوسازی شود.

وی گفت: بحث نیاز مردم به بهداشت و درمان از واجبات می‌باشد؛ مسئولان وزارت بهداشت وظیفه دارند نسبت به تأمین پزشک متخصص در منطقه اقدام کنند.

نوش آبادی گفت: از جمله اقدامات پیگیری شده در حوزه فرهنگ و هنر شروع عملیات اجرایی احداث پردیس سینمایی در قرچک است که طبق گزارش‌ها در هفته دولت افتتاح خواهد شد و معضل ترافیک شهری از جمله دغدغه هاست که باید هرچه سریع‌تر نسبت به احداث و بهره برداری از کمربندی شمالی اقدام گردد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار