کد خبر: ۸۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
گروه استان‌ها - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه با اشاره به اینکه پایان عمر رژیم صهیونیستی در حال شکل‌گیری است، گفت: مروز رژیم صهیونیستی امنیت ندارد که خداوند در قرآن کریم فرمود چنان سیلی می‌خورند که صورت آن‌ها کبود خواهد شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه: پایان عمر رژیم صهیونیستی در حال شکل‌گیری است

به گزارش آرانيوز از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری امروز در سخنرانی بعد از راهپیمایی روز قدس در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد، اظهار داشت: در سوره اسراء به این نکته اشاره شده است که در کدام منطقه اسلام در مقابل یهود قرار خواهد گرفت، خداوند در قرآن کریم اشاره می کند که فساد یهود در یک منطقه محدود نیست بلکه این‌ها بنا دارند زمین را پر از فساد کنند لذا با این تفاسیر باید به یهود امروز پرداخت که در سرزمین مقدس تجمیع و مرتکب قتل، فساد و جنایت شدند.

وی گفت: با نگاه اجمالی به صهیونیست‌ها می‌بینیم، 74 سال از عمر کثیف این رژیم فاسد کودکش می‌گذرد اما روز به روز خود را در آن منطقه گسترش دادند و فکر تصرف جهان دارند اما خداوند گفته است این‌ها در دو مرحله سیلی می‌خورند، یک مرحله زمان پیامبر اکرم(ص) بوده است و یک سیلی دیگر از مسلمانان می‌خورند و وقتی سوال شد این مسلمانان از چه قومی هستند، پیامبر (ص) دست خود را بر شانه سلمان فارسی گذاشت و گفت از این قوم هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی یک حماقتی در سوریه کرد و 2 عزیز که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) رفته بودند را در سوریه به شهادت رساندند، پس از آن مهمترین پایگاه آنان در اربیل با شدت زیاد مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد که این یک تهدید نبود بلکه یک اقدام بود‌.

وی افزود: وقتی عین الاسد خواست مورد هدف قرار گیرد، رئیس جمهور آمریکا، ایران را تهدید کرد اگر اقدامی صورت گیرد 52 نقطه ایران را مورد هدف قرار می‌دهند که این یک تهدید بود اما پس از زدن عین الاسد توسط ایران، آمریکا جرأت نکرد آنچه گفته بود را عملی کند.

تسخیری تصریح کرد: امروز ام القرای اسلام، انقلاب اسلامی است که جبهه مقاومت تشکیل داد. اخیرا در طی ده روز حملات بسیار سنگینی توسط نیروهای کوچک فلسطینی به صهیونیست‌ها رقم خورده است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به طور رسمی اعلام می‌کند که روز سختی به آن‌ها گذشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه گفت: مهمترین پشتیبان رژیم صهیونیستی، آمریکا بود که به آن‌ها اخطار داد پای خود را از گلیم درازتر نکنند‌. امروز رژیم صهیونیستی امنیت ندارد که خداوند در قرآن کریم فرمود چنان سیلی می‌خورند که صورت آن‌ها کبود خواهد شد.

تسخیری در پایان خاطرنشان کرد: پایان عمر رژیم صهیونیستی در حال شکل‌گیری است، آمریکای جنایتکار بداند گذشت آن زمان که برخی‌ها در دولت می‌ترسیدند و مسائل اقتصادی کشور محدود به مذاکرات کرده بودند، امروز انجام مذاکره، زدن با موشک و اقدام انقلابی صورت می‌گیرد و با دولت انقلابی گره‌ها باز می‌شود‌.

 

برچسب ها: بیت المقدس
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار