کد خبر: ۸۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، با صدور پیامی به‌مناسبت روز قدس، اعلام کرد: جهان اسلام با امواج بزرگی از توطئه‌ها در داخل و خارج کشور روبه‌رو است.

به گزارش آرانيوز  از یزد، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«بسم الله القاسم الجبارین

امام خمینی (ره): روز قدس روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

راهپیمایی روز جهانی قدس بار دگر و پس از دوسال وقفه به علت شیوع ویروس کرونا با شکوه هرچه تمام‌تر در سرزمین امام زمان (عج) ایران اسلامی و جهان اسلام و دیگر بلاد جهان که نفس آزادگان جهان در تپش است، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به اجرا درآمد.

روز قدس ۱۴۴۳ هجری قمری با حوادث بسیار عظیمی در جهان اسلام و در ایران اسلامی روبرو است که تمامی مسلمانان و مومنین جهان را فرا می‌خوانند تا نسبت به آن پاسخ دهند. چنان‌که امام‌المسلمین خامنه‌ای عزیز (روحی فدا) می‌فرمایند: «روز قدس یکی از جلوه‌های حقیقی اتحاد و انسجام دنیای اسلام و مسئله فلسطین مسئله اول دنیای اسلام است». (۱۳۸۷/۰۷/۱۰)

امروز جهان اسلام با امواج بزرگی از توطئه‌ها در داخل و خارج کشور روبه‌رو است که باید به آن پرداخت؛ لذا ضمن تشکر از تمامی مردم متدین و روزه‌دار ایران اسلامی و جهان اسلام، برای برگزاری با شکوه راهپیمایی روز قدس، توجه همگی را به موارد ذیل جلب می‌کنیم:

۱- در سطح جهان کفر، روزی شاهد جسارت به پیامبر اسلام (ص) و روز دیگر به آتش کشیدن قرآن مجید کتاب مقدس الهی یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون مسلمان به نام آزادی بیان در جهان و به‌دنبال آن دفاع سران کشور‌های کفر جهانی به نام آزادی بیان هستیم.

۲_ تعدادی از رژیم‌های منحوس جهان عرب با برقراری رابطه سیاسی با رژیم سفاک و کودک‌کش صهونیستی در پی محو محور مقاومت تلاش خود را به‌کار بردند و می‌برند.

۳_ تلاش در جهت حمله به کشور‌های محور مقاومت و بالاخص سردار مقاومت، سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی در درون کشور و خارج از کشور.

این حوادث و اقدامات، حساسیت بزرگداشت هرچه باشکوهتر روز قدس را در این زمان بر جهان اسلام و ملت قهرمان و مومن ایران اسلامی، برای ما ۱۰۰ چندان می‌کند؛ زیرا به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی «مسئله فلسطین» مسئله اول جهان اسلام است.

هرچند توطئه‌گران جهان استکبار و معاندین در داخل جهان اسلام، هرگز نخواهند توانست به اهداف خود برسند؛ ولی اگر امت اسلام در صحنه نباشد، تاحدی مشکل‌ساز خواهند شد.

در آستانه روز جهانی قدس به این موارد تاکید داریم:

۱_ ضمن محکوم کردن جسارت به قرآن کریم در جهان کفر، از مسئولین کشور می‌خواهیم این توطئه صهونیستی را به‌شدت محکوم و اهانت‌کننده را تحت تعقیب قرار دهند.

۲_ ضمن محکوم کردن برقراری رابطه سیاسی رژیم‌های منحوس غربی با رژیم صهونیستی، به آن‌ها هشدار می‌دهیم که از خشم محور مقاومت در جهان اسلام بترسید که رژیم‌های منحوس شما را در دریای خروشان خود غرق می‌نمایند.

۳_ محور مقاومت، محور ارزشی جهان اسلام در دفاع از قدس شریف خواهد ماند و روز‌به‌روز بر قدرت آن افزوده خواهد شد؛ لذا ضمن ارزش‌گذاری به سرداران بزرگ محور مقاومت همچون سردار دل‌ها، به آن‌ها که عرض خود می‌برند، تا این ارزش‌ها را محو کنند، میگوییم:‌ ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست. عرض خود می‌بدی و زحمت ما، میداری.

والسلام».

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار