کد خبر: ۸۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:
بوشهر- نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی‌ها در روز جهانی قدس که بیش از ۴۰ سال در ایران اسلامی و جهان برگزار و ان‌شاءالله به آزادی قدس شریف ختم می‌شود.

راهپیمایی‌های مسلمانان جهان به آزادی قدس شریف ختم می‌شود

به گزارش آرانيوز، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی پیش از ظهر جمعه در مراسم روز جهانی قدس در بوشهر اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال بعد از دو سال شرایط سخت کرونایی باشکوه خاصی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مردم استان بوشهر امروز حماسه دیگری خلق کردند اضافه کرد: حضور باشکوه بوشهری‌ها در راهپیمایی روز جهانی قدس پیام‌های بزرگی داشت و همبستگی و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه روز جهانی قدس میراث بزرگ رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است خاطر نشان کرد: این راهپیمایی‌ها در روز جهانی قدس که بیش از ۴۰ سال در ایران اسلامی و جهان برگزار و ان‌شاءالله به آزادی قدس شریف ختم می‌شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی روز جهانی قدس را روز تجدید حیات اسلام دانست و افزود: روز قدس روز همبستگی ملت ایران و ملت‌های همه کشورهای اسلامی با مردم مظلوم فلسطین است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی روز قدس را فریاد وحدت‌بخش و عامل وحدت بین مسلمین دانست و بیان کرد: آزادی قدس آرمان مشترک همه مسلمانان جهان است.

میرتاج‌الدینی با بیان اینکه روز جهانی قدس یک حماسه بین‌المللی برای دفاع از ملت ستم‌دیده فلسطین و ملت‌های دربند و مظلوم جهان است افزود: بر اساس آیات قرآن کریم و وعده الهی آزادی قدس به دست بندگان خاص، خالص، با ایمان و مؤمن محقق می‌شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی آزادی قدس را وعده الهی دانست و بیان کرد: آزادی قدس شریف یک وعده الهی است و رژیم صهیونیستی با تلاش بندگان با اخلاص خداوند متعال از سرزمین‌های اشغالی خارج می‌شوند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی هدف از تشکیل اسرائیل را سلطه در منطقه، پیش برد امپراتوری از نیل تا فرات دانست و افزود: مقابله با وحدت، خیزش و قیام مسلمانان و تسلط بر منابع انرژی و فسیلی از دیگر اهداف تشکیل اسرائیل در منطقه است.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با هدف مقابله با استعمار و استکبارستیزی به وقوع پیوست گفت: اگر بخواهیم آرمان دفاع از مسلمانان و مستضعفان جهان را تحکیم ببخشیم راهی جز آزادی قدس نیست.

میرتاج‌الدینی با تأکید بر این نکته که یک انقلابی نمی‌تواند از موضوع فلسطینی غافل بماند تصریح کرد: آنهایی که در فتنه ۸۸ شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر دادند از مسیر، هدف و آرمان امام راحل و انقلاب جدا شده بودند و این همان انحراف از خط اصیل انقلاب است.

وی نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس را از اهداف انقلاب اسلامی، راهبرد امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و گفت: بر اساس اعلام مقام معظم رهبری تا ۲۵ سال دیگر رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار