کد خبر: ۸۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:
ارومیه - نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: فلسطین به عنوان مسئله نخست جهان اسلام است.

فلسطین مسئله نخست جهان اسلام/پایان رژیم غاصب اسرائیل نزدیک است
به گزارش آرانيوز، آیت الله عسکر دیرباز ظهر جمعه در سخنرانی مراسم روز جهانی قدس در ارومیه با بیان اینکه رژیم جعلی صهیونیستی با ظلم و ستم علیه مردم مظلوم فلسطین شکل گرفته است افزود: اگر رژیم خونخوار اسرائیل بخواهد کوچک‌ترین تعرضی به مسجدالاقصی داشته باشد، موشک‌های یمن، ایران، لبنان و محور مقاومت این جنایتکاران را محو و نابود خواهد کرد.

وی اضافه کرد: امام راحل (ره) قدس را پیکره جهان اسلام اعلام کرده‌اند که به ناحق اشغال شده و باید با تلاش مسلمانان به جهان اسلام برگردد از این‌رو تنها راه آزادی قدس، مبارزه با جنایتکاران و اشغال‌گران صهیونیستی است.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، ماه مبارک رمضان را ماه پیروزی فلسطینیان اعلام کرد و گفت: راهپیمایی روز قدس و فضای جهانی که بر علیه دشمنان ایجاد شده با تدابیر امام راحل (ره) و رهنمودهای رهبری شکل گرفته است و باید هر سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار شود.

حجت الاسلام دیرباز، با بیان اینکه بحرانی که با اشغال سرزمین فلسطین آغاز شده است فقط با پایان اشغال آن نیز خاتمه می‌یابد ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهید دید، مطمئنان این امر زودتر از پایان این زمان اتفاق خواهد افتاد.

وی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی امروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و این همبستگی اجتماعی و ملی نشان داد ملت ایران همچنان در صحنه است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار