کد خبر: ۸۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
فرمانددار جویبار:
جویبار- فرماندار جویبار با اعلام اینکه مسئله فلسطین تنها موضوع اشغال یک منطقه و مسجد نبوده است، گفت: هدف اصلی رژیم غاصب صهیونیستی به انحراف کشیدن تمام ارزش‌های دینی است.

هدف رژیم غاصب اسرائیل انحراف کشیدن ارزش های دینی است

به گزارش آرانيوز  مهر کمال رستمعلی در راهپیمایی روز جهانی قدس با بیان اینکه امام راحل ما با فهم تاریخی خود این روز را در جهان به ثبت رسانده است، افزود: نامگذاری این روز، مفهوم قدس و مبارزه با استکبار جهانی را به یک مفهوم تازه در جهان مبدل کرده است.

وی با بیان اینکه اشغال مسجدالاقصی و فلسطین به جنگ طایفه‌ای و قومی تبدیل شده بود، اظهار داشت: در پشت قائله جنگ اسرائیل یک انجمن بسیار شیطانی و پلید به نام صهیونیسم جهانی خفته است و اسرائیل امروز تنها دشمن مسلمانان نیست بلکه دشمن تمام ادیان الهی و پرچم بلند توحید است.

فرماندار جویبار بیان کرد: صهیونیسم جهانی بدنبال تولید محتوای فرهنگی جدید و تغییر نگرش مردم جهان و به زیر کشیدن تمام ادیان جهان است.

وی گفت: هنوز هم نگاه صهیونیستی و اتاق فکر آنان به دنبال به بندگی کشاندن مردم و اشاعه افکار شیطانی در کل کشورها و جهان است.

رستمعلی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با درک تمام این توطئه‌ها، فریاد گر روز قدس هستند، افزود: مسجدالاقصی آرمان تمام مسلمانان جهان است و ما دست از آرمان‌های بلندمان برنمی داریم و یقین داریم این غده سرطانی چند سال آینده خود را نخواهد دید.

فرماندار جویبار مهمترین مسئله در مبارزه با رژیم صهیونیستی را کار شبانه روزی، بی منت و توقیف ناپذیر مسئولین بیان کردو افزود: انقلاب اسلامی ایران مختص به مسئول یا یک شخص خاص نیست بلکه متعلق به همه مردم آزاده ایران است.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار