کد خبر: ۸۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: سازش نه تنها فایده‌ای برای ملت فلسطین و آزادسازی قدس نداشته بلکه موجب جری‌تر شدن رژیم صهیونیستی نیز شده است.

سازش موجب جری‌تر شدن صهیونیست‌ها شده است

به گزارش آرانیوز، سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای ا سلامیبا اشاره به فرا رسیدن روز قدس گفت: بیت‌المقدس نه با شعار و نه با مذاکره و نه با سازش بلکه فقط با مقاومت مسلحانه آزاد می‌شود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی فقط زبان زور را می‌فهمد و ملت فلسطین باید راه مبارزه مسلحانه با این رژیم را در پیش گیرند و سایر ملل اسلامی و همین‌طور ملل آزاده جهان نیز به حمایت از آنها بپردازند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اظهار داشت: بیت‌المقدس قبله نخست همه مسلمانان است و همه ملت‌های مسلمان در قبال آزادسازی قبله نخست خود باید احساس مسئولیت داشته باشند

کاظمی خاطرنشان کرد: باید این سرزمین از دست اشغالگران صهیونیستی خارج شود و بدانیم که راه آن نه از طریق مذاکره و اقدامات اینچنینی بلکه بنا به تجربه‌ای که ملت‌های مسلمان دارند باید با زور و مقاومت مسلحانه این کار انجام شود.

وی در پایان گفت: تجربه دهه‌های قبل نشان داد که سازش و رفتارهایی از این قبیل نه تنها فایده‌ای برای ملت فلسطین و آزادسازی قدس شریف ندارد بلکه موجب جری‌تر شدن رژیم صهیونیستی نیز می‌شود.

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار