کد خبر: ۸۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
گروه استان‌ها- استاندار کردستان با اشاره به این که ساخت "مسکن باکیفیت" در اولویت دستگاه‌های استان کردستان قرار گیرد گفت: مسکن با کیفیت و در مکانی مناسبی ساخته شود تا در آینده با مشکلاتی که در حال حاضر با مسکن‌های مهر مواجه هستند روبه‌رو نشویم.
ساخت

به گزارش آرانيوز از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش‌ از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد اظهار داشت: در برخی از موارد که مشکلاتی وجود دارد با همکاری دستگاه‌های باید سریع مشکلات برطرف شود.

وی افزود: عمده کار و اساسی‌ترین وظیفه ما در طرح نهضت ملی مسکن تعیین زمین در سطح استان برای ساخت مسکن است.

استاندار کردستان گفت: درست است که تکلیف برساخت مسکن داریم اما این موضوع نیز بسیار مهم است که مسکنی با کیفیت و در مکانی مناسبی ساخته شود تا در آینده با مشکلاتی که در حال حاضر برخی از مسکن‌های مهر ساخته شده در استان با آن مواجه است، روبه‌رو نشویم.

وی با اذعان به اینکه جانمایی‌ها‌ی مسکن مهر در برخی از شهرستان‌ها مناسب نیست، تصریح کرد: باید خانه‌هایی که قرار است برای مردم ساخته شود در موقعیت مناسبی باشد.

زارعی‌کوشا بیان کرد: در برخی از شهرها مانند دهگلان که زمین‌های مرغوب کشاورزی وجود دارد ادارات باید برای تأمین زمین ساخت مسکن به توافق برسند.

استاندار به گیر و گرفت‌هایی که بین ادارات وجود دارد اشاره کرد و یادآور شد: موضوعات و اختلافات بین ادارات باید بدون فوت وقت تصمیم‌گیری و برطرف شود.

شهرام ملکی معاون امور عمرانی استاندار کردستان نیز در این جلسه اظهار داشت: اولویت اول ما تامین زمین در شهرهای استان است.

حجت‌الاسلام کاروند مدیرکل اوقاف کردستان نیز گفت: در تمام اراضی موقوفه آمادگی واگذاری زمین برای ساخت مسکن را در استان داریم.

مسعود الماسی فرماندار کامیاران نیز اظهار داشت: غربالگردی درست در طرح نهضت ملی مسکن امری بسیار مهم بوده که باید مورد توجه مسئولان این حوزه قرار گیرد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار