کد خبر: ۸۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
گروه استان‌ها- مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: با اقدامات موثر بسیج کارگری هزار و ۸۰۰ شغل ایجاد و ۳ هزار شغل در کارخانجات و واحدهای تولیدی استان تثبیت شد.
۱۸۰۰ شغل به همت بسیج کارگری در استان مرکزی ایجاد شد

به‌ گزارش آرانيوز از اراک، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ سیدمحمد سجادی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری و در جمع کارگران و مدیران کارخانجات استان اظهار داشت: کارگران به عنوان سربازان جبهه اقتصادی از ابتدای انقلاب همواره نقش موثری در پیشبرد اهداف و پیشرفت کشور داشته‌اند و با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت و الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی خلق کرده‌اند.

وی افزود: رفع موانع تولید و کمک به تحقق جهش تولید مهم‌ترین رسالت بسیج کارگری است و این سازمان مردمی به عنوان یار و پشتیبان اصلی کارگران در راستای رفع دغدغه‌ها و مشکلات آنها شتابنده حرکت می‌کند.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه توجه به فرهنگ بسیجی و جهادی و اعتقاد داشتن به فرهنگ "ما می‌توانیم" رمز موفقیت در جامعه کارگری است گفت: در طول انقلاب اسلامی هر کجا که با رویکرد جهادی و بسیجی حرکت کردیم تهدیدات به فرصت‌ها تبدیل شده و بنابراین باید مورد توجه باشد.

سجادی با اشاره به اقدامات بسیج کارگری در سال 1400 بیان کرد: در سال گذشته با اقدامات موثر بسیج کارگری در راستای تحقق جهش تولید و اشتغالزایی طرح‌های شهید کریمی و برونسی در دستور کار بود که برکات فراوانی برای جامعه کارگری داشت و ایجاد هزار و 800 شغل و تثبیت 3 هزار شغل در کارخانجات و واحدهای تولیدی بخشی از دستاوردهای این اقدام است.

وی عنوان کرد: پای کار آوردن همه ظرفیت‌های موجود برای تحقق شعار سال از مهم‌ترین برنامه‌‍‌های بسیج کارگری در سال 1401 است و راهبردها و برنامه‌های مختلفی تدوین شده و در دستور کار قرار گرفته است.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به رصد و پایش مشکلات کارخانجات گفت: با تکیه بر هیئت‌های اندیشه‌ورز مشکلات کارخانجات و موانع تولید در کارخانجات و واحدهای تولیدی به طور مستمر پایش و ارزیابی می‌شوند و راهکارهای علمی آنها نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد که با هماهنگی و هم‌افزایی سایر دستگاه‌ها در مرحله عملیاتی قرار خواهند گرفت.

سجادی خاطرنشان کرد: هفته کار و کارگر و روز قشر بسیج کارگری فرصتی مناسب برای تجلیل از زحمات قشر زحمتکش کارگران است و بسیج کارگری در این راستا بیش از 50 عنوان برنامه در نظر گرفته که در سطح استان و در کارخانجات و واحدهای تولیدی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/712/ح

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار