کد خبر: ۸۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
رئیس پلیس راهور ویژه شرق استان تهران خبر داد؛
پردیس- رئیس پلیس راهور ویژه شرق استان تهران از اجرای برخی محدودیت‌های ترافیکی همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های این استان خبر داد.

اجرای تمهیدات ترافیکی روز قدس در شرق استان تهران

به گزارش آرانیوز، سرهنگ علی سلیمانی صبح پنج شنبه  از اجرای تمهیدات ترافیکی روز قدس در شرق استان تهران خبر داد و اظهار داشت: روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان‌های شرق استان تهران راهپیمایی بزرگ و باشکوه روز جهانی قدس برگزار می‌شود و مأموران راهنمایی و رانندگی بر اساس برنامه ریزی انجام شده به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در برخی خیابان‌ها و مناطق این استان خواهند پرداخت.

وی افزود: در سطح معابر استان محدودیت‌ها از صبح روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان امام خمینی (ره) و به سمت مسجد جامع اعمال و تا پایان برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ادامه خواهد داشت.

سلیمانی گفت: در مسیرهای راهپیمایی تردد و توقف هرگونه خودرو و موتورسیکلت ممنوع می‌باشد و مأموران راهنمایی و رانندگی اجازه تردد به هیچ خودرویی را نخواهند داد.

رئیس پلیس راهور ویژه شرق استان تهران بیان داشت: برای اینکه حضور مردم در راهپیمایی تسهیل شود، ناوگان حمل و نقل عمومی استان به ویژه اتوبوسرانی اقدام به جابه جایی مسافران از میادین اصلی به سمت مسیرهای راهپیمایی خواهند کرد.

وی د ر ادامه عنوان داشت: انتظار می‌رود همشهریان محترم با خودروی شخصی به محل برگزاری راهپیمایی نیایند و برای ایاب و ذهاب از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

سلیمانی در خصوص مسیرهای راهپیمایی در سطح شهرستان‌های تابعه اظهار داشت: این تمهیدات در قرچک از میدان امام خمینی (ره) تا مسجد جامع قرچک از ساعت ۱۱ صبح، پیشوا از میدان نماز تا صحن مطهر امام زاده جعفر (ع) از ساعت ۹ صبح، پاکدشت از میدان آزادگان تا انتهای بلوار مصلی از ساعت ۱۱، دماوند از میدان فرامه تا میدان ۱۱ شهریور از ساعت ۱۰، رودهن از میدان سپاه تا مسجد جامع رودهن از ساعت ۱۰، آبسرد از خیابان شهید فهمیده تا مسجد جامع آبسرد از ساعت ۱۰، فیروزکوه از خیابان پاسداران به سمت امام زاده اسماعیل تا میدان سپاه از ساعت ۳۰/۱۰، پردیس از میدان فلسطین تا مسجد الغدیر از ساعت ۳۰/۱۱ و ورامین از میدان امام حسین (ع) تا مسجد صاحب الزمان از ساعت ۱۱ اجرا خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار