کد خبر: ۸۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم:
قم-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم بر فروش تمامی زمین‌های تجاری پردیسان تا پایان سال جاری برای تامین و استقرار اصناف ضروری تاکید کرد.

تمامی زمین‌های تجاری پردیسان تا پایان سال جاری فروخته شود

به گزارش آرانیوز ، ابراهیم معتمدی در جلسه پیگیری مصوبات بازدید اخیر استاندار قم از منطقه پردیسان که در سالن جلسات این معاونت برگزار شد، اضافه کرد: برای تامین و استقرار اصناف ضروری، کلیه زمین‌های تجاری پردیسان باید تا پایان سال جاری به فروش برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم فروش حداکثری زمین‌های تجاری موجود، استفاده از ظرفیت مشارکت دستگاه‌های اجرایی و صدور مجوز خدمات محله‌ای و ایجاد بازارچه‌های محلی را از مهم‌ترین راهکارهای حل مشکل کمبود اصناف مرتبط با نیاز ساکنین پردیسان برشمرد و تصریح کرد: ادارات و سازمان‌های متولی این امر، در اسرع وقت در قالب یک کار مشترک زمینه اجرایی کردن این برنامه‌ها را فراهم کنند.

معتمدی در این جلسه بر لزوم پیگیری و حل مسائل زیرساختی پردیسان از جمله مشکلات جاده و آسفالت محلات، کمبود زیرساخت‌های آموزشی و کتابخانه، مسائل فرهنگی و اجتماعی وغیره تاکید کرد.

وی در خاتمه در خصوص نقشه کشی و طراحی محله ۵۶۰ هکتاری پردیسان، استفاده از تجربیات محله‌های قبلی و شناسایی نقاط قوت وضع و آسیب شناسی از طراحی‌های قبلی یاداور شد و افزود: جانمایی فضاهای فرهنگی، آموزشی، ورزشی و تفریحی از ضروریات است و باید از اشتباهات گذشته در طراحی محله‌های جدید پردیسان درس بگیریم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار