کد خبر: ۸۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
یک نویسنده برزیلی ضمن ارسال نامه‌ای به مقام معظم رهبری، کتاب خود را با عنوان «فلسطین: از اسطوره سرزمین موعود تا سرزمین مقاومت» به ایشان اهدا کرد.

نویسنده برزیلی کتابش درباره فلسطین را به رهبر انقلاب تقدیم کرد

فرهاد فلاح مدیر انتشارات بین‌المللی اسپانیایی زبان فانوس دریایی گفت: در آستانه روز جهانی قدس کتاب «فلسطین» به قلم سعید مارکوس تنوریو نویسنده برزیلی توسط انتشارات بین‌المللی فانوس دریایی به زبان اسپانیایی منتشر شد.

وی افزود: این اثر که به منظور تبیین ابعاد فلسطین برای مخاطب آمریکای لاتین به رشته تحریر در آمده بود، در سال ۲۰۱۹ به زبان پرتغالی و در کشور برزیل منتشر و در روزهای اخیر نیز برای مخاطبان اسپانیایی زبان منطقه آمریکای لاتین به زبان اسپانیایی منتشر شد.

فلاح با تشریح خصوصیات این اثر ابراز داشت: این اثر در ۳۳۶ صفحه و سوی مترجم کلمبیایی خانم انخلیکا ماریا روخاس ترجمه شده و از سوی انتشارات فانوس دریایی منتشر شده است. نویسنده در این اثر تلاش کرده است با استفاده از مستندات تاریخی و همین طور دیدگاه‌های مقام معظم رهبری مالکیت سرزمین‌های اشغالی را برای فلسطینیان به اثبات برساند و شبهات تاریخی و رسانه‌ای که در این زمینه مطرح می‌شود را پاسخ بدهد.

مدیر انتشارات اسپانیایی زبان فانوس دریایی در ادامه خاطر نشان کرد: نویسنده این اثر طی نگارش نامه‌ای و ارسال آن به حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) این اثر را به ایشان اهدا کرده است.

نویسنده برزیلی کتابش درباره فلسطین را به رهبر انقلاب تقدیم کرد

مشروح متن نامه این نویسنده اسپانیایی به این شرح است:

«به نام خداوند بخشنده و مهربان
تقدیم به رهبر عزیز جمهوری اسلامی ایران، آیت الله سید علی حسینی خامنه‌ای

این نسخه از کتابم را به شما تقدیم می‌کنم: فلسطین: از اسطوره سرزمین موعود تا سرزمین مقاومت.
کار حضرتعالی و آیت الله سید روح الله موسوی خمینی، منبع و منشأ الهام بخش بزرگی است، زیرا دو رهبر جهانی هستید که زندگی خود را وقف عدالت و احترام به حقوق بین‌المللی فلسطین می‌کنید.

این اثر که در دستان شماست به دنبال ابهام‌زدایی از تعلّق داشتن فلسطین تاریخی به اشغالگران اسرائیلی است و با نگاه به گذشته تاریخ و در مخالفت با نظریه «سرزمین موعود» و «مردم برگزیده» می‌باشد که غاصبان صهیونیست آنها را برای توجیه جنایات خود علیه مردم فلسطین استفاده می‌کنند که نشان می‌دهد این درگیری یک مناقشه سیاسی مذهبی بین یهودیان و فلسطینی‌ها (مسیحیان و مسلمانان) نیست، اما شرایط زمانی بدتر شد که سازمان ملل، فلسطین سکولار را به دو بخش تقسیم کرد و اجازه داد اسرائیل بدون مرزهای مشخص و معین ایجاد گردد، در حالی که مانع از مقاومت دولت فلسطینی شد.

از خداوند متعال می‌خواهم که برکات الهی شامل همه شهدای اسلام و شهدای مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و مبارزان آرمان فلسطین گردد.

برازیلیا، در ۱۳ آوریل ۲۰۲۱.

سعید مارکوس تنوریو»

برچسب ها: قدس
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار