کد خبر: ۸۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
سرپرست منطقه هشت شهرداری قم بر لزوم پیاده‌راه سازی و محوطه‌سازی مجتمع‌های مسکونی پردیسان توسط تعاونی‌های مسکن تاکید کرد.

به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدحسین علی اکبری درخصوص نارضایتی‌های شهروندان پیرامون پیاده‌راه محله دو مسکن مهر پردیسان که بعد از چند سال هنوز بهسازی نشده است اظهار داشت: با توجه به اینکه زمین‌های این مجتمع‌ها را تعاونی‌ها از اداره کل راه و شهرسازی تحویل گرفته‌اند، پیاده‌راه سازی‌ها نیز از مواردی بوده که باید از سوی تعاونی‌ها که متعهد به محوطه‌سازی بوده‌اند، انجام می‌شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰۰ هزار مترمربع پیاده‌راه‌های منطقه ۸ خاکی است افزود: طی تصمیمات اتخاذشده، شهرداری بهسازی معابر را در سه دسته بلوار و خیابان‌های اصلی، خیابان‌های فرعی درجه یک و خیابان‌های فرعی درجه‌دو دسته‌بندی کرده است.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ بخشی از این پروژه انجام‌شده تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ نیز یک میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته‌شده است، اما با توجه به گستردگی معابر خاکی در این منطقه، شهرداری به‌تنهایی نمی‌تواند این پروژه را تکمیل کند.

وی ادامه داد: با هماهنگی استان پیاده‌راه‌های خاکی منطقه لیست شده که حدود ۷۲ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و زیرسازی لازم دارد، در مورد پیاده‌راه‌های این محله و نیز ۸ محله دیگر منطقه پردیسان با توجه به بدعهدی تعاونی‌ها هنوز بسیاری از واحدهای این محله‌ها از شهرداری پایان کار تحویل نگرفته‌اند

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار