کد خبر: ۸۶۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
گروه استان‌ها- عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور گفت: آنچه رنج آور است اقدامات خائنانه برخی از اعراب، در جهت به فراموشی سپردن مسئله قدس و فلسطین برای تاثیر گذاشتن روی افکار عمومی مسلمانان است.
آخوند کمالی: اسرئیل به زودی نابود می‌شود / عادی‌سازی روابط دولت‌های عربی با رژیم صهیونیستی «خائنانه» است

آخوند گلدی کمالی در گفت‌وگو با آرانیوز در بجنوردبا اشاره به فرا رسیدن روز قدس به عنوان بزرگ‌ترین میراث امام راحل(ره) اظهار داشت: روز قدس نماد تداوم مقاومت مردم مظلوم فلسطین است که بیش از 70 سال مورد ظلم اسراییل و استکبار جهانی واقع شده اند. روز قدس، یک روز مهم و جهانی است که امام خمینی(ره) با درایت، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به این عنوان نامگذاری کردند.

وی افزود: این روز سرنوشت ساز و مهم یک پیام جهانی هم دارد و نشانگر آن است که امت اسلامی، زیر بار ظلم نمی‌رود و در برابر ظالمان در هر نقطه‌ای از جهان می‌ایستد.

عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور با اشاره به دسیسه‌های دشمنان برای بی تفاوت کردن مسلمانان به ارزش‌های اسلامی گفت: دشمنان سال‌هاست که سعی می‌کنند روز قدس را بی اهمیت جلوه دهند و مردم را نسبت به آن بی تفاوت نشان دهند ولی مردم حتی در ایام کرونایی نیز ثابت کردند که هیچ‌گاه روز قدس و مردم فلسطین را فراموش نمی‌کنند.

مدیر حوزه علمیه خادمیه امانلی راز و جرگلان افزود: جمعه این هفته نیز بار دیگر مردم ایران به همه‌ی دنیا نشان خواهند داد که ترفندها، حقه‌ها و حیله دشمنان بر روحیه ملت ایران اثری ندارد.

آخوند کمالی با اشاره به اینکه به‌زودی شاهد نابودی رژیم جعلی صهیونیستی خواهیم بود، اظهار داشت: در این بین آنچه رنج آور است اقدامات خائنانه برخی از اعراب، در جهت به فراموشی سپردن مسئله قدس و فلسطین برای تاثیر گذاشتن روی افکار عمومی مسلمانان است که خوشبختانه به یاری خداوند با شکست مواجه شده است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار