کد خبر: ۸۶۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
گروه استان‌ها-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: سخنرانی «سرلشگر رحیم صفوی»، مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا از جمله برنامه‌های مراسم راهپیمایی روز قدس در اراک است.
سرلشگر رحیم‌صفوی در جمع راهپیمایان روز قدس اراک سخنرانی می‌کند

حجت‌الاسلام هادی خلیلی در گفت‌و‌گو با آرانیوز در اراک ، با اشاره به راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: خوشبختانه پس از دو سال که راهپیمایی روز قدس را به صورت خودرویی و همراه با محدودیت‌ها داشتیم امسال قرار است شاهد راهپیمایی حضوری و پرشور باشیم که جای بسی خرسندی است.

وی افزود: البته اگرچه شیوع کرونا و مرگ و میر ناشی از آن به صورت قابل توجهی کاهش یافته است اما  به هیچ وجه نباید سهل‌انگاری شود و در راهپیمایی روز قدس هم این نکته باید مورد توجه ویژه مردم قرار گیرد تا ان‌شاءالله بتوانیم یک راهپیمایی عظیم همراه با رعایت نکات بهداشتی داشته باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: طبق دستور وزیر کشور و با توجه به مدیریت بیماری کرونا و قرار گرفتن در وضعیت مطلوب این تجمع عظیم مردمی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین قرار است به صورت روال قبل اما همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود، البته مجوز برگزاری نماز عید فطر هم همراه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی صادر شده است.

خلیلی با اشاره به راهپیمایی روز قدس در استان مرکزی بیان کرد: خوشبختانه به دنبال این مجوز در استان مرکزی هم برگزاری راهپیمایی روز قدس با حضور مردم را داریم و برنامه‌های متعددی هم برای این روز تهیه شده که سخنرانی «سرلشگر رحیم صفوی»، مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا از جمله برنامه‌های مراسم راهپیمایی روز قدس در اراک است.

وی ادامه داد: راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک از ساعت 11 صبح روز جمعه 9 اردیبهشت از میدان شهدای شهر اراک آغاز می‌شود و راهپیمایان با عبور از پل خیبر، خیابان شیخ فضل‌الله نوری در مصلی بیت المقدس تجمع می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی عنوان کرد: امیدواریم مردم فهیم و بصیر سرزمین آفتاب بار دیگر با حضور پرشور خود همراه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مشت محکمی بر دهان استکبار بکوبند و انزجار خود از رژیم منحوس صهیونیستی را فریاد بزنند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار