کد خبر: ۸۶۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
نشست صمیمی "عبداله عبدلی" مدیر کل پست استان هرمزگان با موزعین امانت شهرستان بندرعباس در سالن اجتماعات اداره کل پست استان برگزار شد.

برگزاری نشست مدیر کل پست استان هرمزگان با موزعین امانت شهر بندرعباس

به گزارش آرانیوز، جلسه مدیر کل پست استان هرمزگان با موزعین امانت شهرستان بندرعباس برگزار و همکاران آزادانه و رو در رو به بیان مشکلات کاری و خواسته های خود پرداختند.

در ادامه مدیرکل پست استان ضمن اشاره به اهمیت مقوله کیفیت در ارائه خدمات به مشتریان، بر نقش و وظیفه موزعین درحفظ و ارتقای کیفیت در شبکه پستی تاکید و خواستار رعایت استانداردهای پستی شد.

عبدلی در خصوص افزایش روحیه کاری و نشاط پرسنل افزود: باید به کار و حرفه خود علاقه داشته باشید و این شور و اشتیاق ضمن بالابردن روحیه کاری و شادابی در محل کار در زندگی روزمره نیز تاثیر مثبت خواهد داشت.

مدیرکل پست استان با اشاره به سیاستهای جدید شرکت ملی پست در خصوص پرداختی سبد رفاهی گفت: در حال حاضر از طریق نرم افزار و سیستم، هدفمند شده و هر شخص با توجه به حجم کار و فعالیتی که انجام میدهد پاداش می گیرد.

مدیرکل پست استان گفت: تمام تلاش و همت مسئولان و مدیران شرکت در جهت معرفی و حضور قدرتمند پست در جامعه می باشد و گامهای موثری نیز برداشته شده که تهیه وسایل نقلیه جهت توزیع امانات شهر بندرعباس را می توان اشاره کرد.

عبداله عبدلی با تشریح وضعیت کنونی اداره کل پست استان از کلیه موزعین و همکاران خواست در ارائه هرچه بهتر و مطلوبتر خدمات و سرویس های پستی تلاش و اهتمام خود را انجام و انتظارات مردم را در ارائه خدمات مدنظر قرار دهند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار