کد خبر: ۸۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری از وجود ۷۰۰ طرح نیمه تمام در استان خبر داد و گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح ها در سفر ریاست جمهوری جذب خواهد شد.

به گزارش آرانیوز ، غلامعلی حیدری شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه پروژه انتقال آب بن به بروجن تأمین کننده نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری است، اظهار کرد: این طرح ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد: طی سال گذشته بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح انتقال آب بن به بروجن تخصیص داده شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: مسائل آبی استان و حقوق مردم در این زمینه به شکل قانونی و از مسیر مراجع رسمی پیگیری خواهد شد.

حیدری با بیان اینکه طرح «بهشت‌آباد» مجوز محیط زیست ندارد، ادامه داد: مسئولان چهارمحال و بختیاری در حفظ منابع آب استان مصمم هستند.

وی تخصص و تعهد، پاک دست و انقلابی بودن، جوان گرایی و جهادی عمل کردن را از جمله شاخص‌های انتصابات در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و افزود: میانگین سنی مدیران در استان ۱۰ تا ۱۵ سال جوان‌تر شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت تهیه اطلس رسانه‌ای در استان، عنوان کرد: با تهیه این اطلس می‌توان فعالان رسانه‌ای استان را شناسایی، تشویق کرد و همچنین مطالبات مردم را از این طریق مورد پیگیری قرار داد.

حیدری با بیان اینکه ۷۰۰ طرح نیمه‌تمام در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، مطرح کرد: تلاش می‌شود در راستای تکمیل و بهره برداری تعداد زیادی از این طرح‌ها در سفر رئیس جمهور به استان اعتبار لازم جذب شود.

وی به طرح‌های مهم در حوزه جاده‌ای استان اشاره کرد و گفت: با تکمیل و بهره برداری از پروژه راه شهرکرد به شلمزار به ناغان به بازفت، بروجن به لردگان به ایذه، شهرکرد به بن به داران، شهرکرد به سامان به تیران به نجف‌آباد، شهرکرد به فارسان به کوهرنگ و بازفت به مسجدسلیمان می‌توان چهارمحال و بختیاری را از بن بست خارج کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رسانه‌ها در جذب سرمایه گذار می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند، اظهار کرد: فضا برای سرمایه گذاری بخش خصوص در استان فراهم شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار