کد خبر: ۸۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
قائم مقام جمعیت دفاع از ملت فلسطین در گفت‌وگوی دانشجویی با موضوع روز قدس در دانشکدگان فارابی قم گفت: بحران فلسطین طولانی‌ترین بحران در طول تاریخ است؛ بحرانی که یک قرن از آن گذشته و تاکنون حل نشده است.

به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشکدگان فارابی قم (دانشگاه تهران)، ویژه برنامه گفت‌وگوی دانشجویی با موضوع روز قدس و با حضور مهدی شکیبایی قائم مقام جمعیت دفاع از ملت فلسطین، پیش از ظهر امروز در این دانشگاه برگزار شد.

 قائم مقام جمعیت دفاع از ملت فلسطین در این نشست اظهار داشت: اگر بنا باشد ده‌ها جلسه برای پاسخ به شبهه‌های پیرامون مسئله فلسطین برگزار کنیم باز هم کم است و در فضای مجازی در رابطه با این موضوع از یک کاه، کوهی ساخته می‌شود. بحران فلسطین طولانی‌ترین بحران در طول تاریخ است؛ بحرانی که یک قرن از آن گذشته و تاکنون حل نشده است.

شکیبایی در ادامه ضمن بیان شبهه فروش زمین‌های فلسطینی‌ها توسط خود ایشان، با دلایل تاریخی و عقلی به این شبهه پاسخ دادند و افزودند حتی اگر این ادعا صحیح باشد، خرید زمین توسط ملتی خارجی لزوما تصاحب حکومت آن کشور توسط آن‌ها را به همراه نخواهد داشت.

وی افزود امام راحل اهتمام زیادی به مسئله فلسطین داشت و درپی به رسمیت شناخته شدن مظلومیت ملت فلسطین در عرصه جهانی بود و با همراه کردن توده‌های مردم تا حد زیادی موضوع فلسطین به یک دغدغه بین‌المللی تبدیل شد؛ ما در عمل نشان دادیم هرکسی سوار قطار محور مقاومت شود مورد حمایت ملت ایران است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار