کد خبر: ۸۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
حسن نادری به عنوان رییس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم معرفی و از خدمات محمود نوربخش قدردانی شد

به گزارش آرانیوز  به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن کرامت استانداری برگزار شد، جذب حداکثری اعتبارات سفر رییس جمهوری به قم  را تکلیف مهم دستگاه‌ها دانست و گفت: تاکنون بخش قابل توجهی از منابع و اعتبارات مصوب این سفر جذب شده است.

شاهچراغی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در تفویض اختیارات به استان‌ها اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان طلایه‌دار این مساله برخلاف گذشته نسبت به اصل تمرکززدایی از مرکز اصرار دارد.

استاندار قم با اشاره به وظایف و ماموریت‌های این سازمان در استان گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی علاوه بر رسالت برنامه ریزی و توسعه استان، دارای جنبه نظارتی نیز است و لازم است تا دستگاه‌های اجرایی نسبت به اعتباراتی که از این سازمان دریافت می‌کنند، پاسخگو باشند.

وی با قدردانی از پیگیری‌های صورت گرفته برای جذب تجهیزات و منابع مالی مورد نیاز استان در دوره گذشته تصریح کرد: در دوره جدید، این تلاش‌ها باید مضاعف باشد.

شاهچراغی با بیان این که رییس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم  سوابق اجرایی در قم و  چند استان را در کارنامه کاری خود دارد افزود: امیدواریم با استفاده از تجارب و ظرفیت‌های جدید ایجاد شده، شاهد تحولی در این مجموعه کلیدی باشیم.

استاندار قم در پایان ضمن اهدای لوح سپاس و قدردانی به محمود نوربخش، حکم انتصاب حسن نادری را به وی اعطا کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار