کد خبر: ۸۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
گروه استان‌ها - استاندار کرمان گفت: کرمان پایتخت مقاومت اسلامی است و تلاش خود را می‌کنیم تا راهپیمایی روز قدس باشکوه هر چه تمام‌تر در استان برگزار شود.
استاندار کرمان: مراسم راهپیمایی روز قدس باشکوه هر چه تمام‌تر در پایتخت مقاومت اسلامی برگزار شود

به گزارش آرانیوز از کرمان، علی زینی‌وند ظهر امروز در همایش تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان، حسین انجم‌شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان و حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب فرمانده قرارگاه راهبردی عمار برگزار شد با تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) اظهار داشت: مناسبت مهم راهپیمایی روز قدس را در پیش داریم.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد مراسم راهپیمایی روز قدس در کرمان باشکوه برگزار شود گفت: با توجه به اینکه همچنان خطر شیوع ویروس کرونا وجود دارد، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی همچنان مورد تاکید است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه مراسم راهپیمایی روز قدس یک رزمایش عظیم مسلمانان است افزود: راهپیمایی روز قدس پیام روشنی برای جهانیان دارد که امت اسلام در دفاع از مظلوم پای کار است.

طائب: امید ملت‌های جهان به مردم ایران است/ حضور باشکوه در مراسم راهپیمایی روز قدس اقتدار به ارمغان می‌آورد
امام جمعه کرمان: سپاه غرور ملی ایرانی‌ها را به رخ جهانیان کشید/ راهپیمایی روز قدس باشکوه‌تر از همیشه برگزار می‌شود
وی با بیان اینکه کرمان پایتخت مقاومت اسلامی است ادامه داد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مراسم راهپیمایی روز قدس باشکوه هر چه تمام‌تر در سراسر استان برگزار شود.

زینی‌وند بیان اینکه خدا را شاکریم که مراسم شب‌های قدر در کمال امنیت و آرامش در استان برگزار شد گفت: جا دارد از تمام دستگاه‌ها و نهادهای امنیتی برای برگزاری این مراسم تقدیر کرد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار