کد خبر: ۸۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
گروه استان‌ها- مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان هرمزگان از برچیده‌شدن تمام مدارس غیر استاندارد شهرستان سیریک و استاندارد‌سازی آن تا پایان امسال خبر داد.
تمام مدارس غیر استاندارد در شهرستان سیریک استانداردسازی می‌شود

به گزارش آرانیوز از سیریک، سیدفخرالدین هاشمی صبح امروز در حاشیه بازدید از برخی از مدارس نیازمند بازسازی یا تعمیرات شهرستان سیریک اظهار داشت: یکی از اولویت‌های سازمان نوسازی مدارس این است که سطح فضاهای آموزشی استاندارد را در سطح استان ارتقا دهد و برای تحقق این مهم در تلاش هستیم از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

وی افزود: تحقق عدالت آموزشی در گرو این است که ما بتوانیم خدمات آموزشی را و تجهیز، نوسازی، استانداردسازی و بازسازی مدارس نیازمند توجه را با توازن در کل استان انجام دهیم و بر همین مبنا یکی از شهرستان‌های هدف سیریک است.

هاشمی تاکید‌کرد: برنامه اصلی ما برای شهرستان سیریک این است که با تامین اعتباری که از سوی سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس صورت گرفته است تمام مدارس غیر استاندارد و نیازمند توجه سیریک را استاندارد‌سازی کنیم و تا پایان سال جاری دیگر مدرسه غیر استاندارد در این شهرستان نداشته‌ باشیم و تمام مدارس غیر استاندارد سیریک برچیده شود. 


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان ادامه داد: برای تحقق این مهم یکی از ظرفیت‌های پای ‌کار بهره‌گیری از ظرفیت خیرین مدرسه‌ساز است که به ما کمک می‌کنند.

وی بیان‌کرد: در حال حاضر تعداد هفت پروژه مدرسه‌سازی در شهرستان سیریک با منابع سازمان و کمک خیرین در حال اجرا است که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 33 کلاس درس به فضای آموزشی شهرستان سیریک افزوده می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس با همتی مضاعف و نگاهی ویژه به عرصه تعلیم و تربیت در جهت رفع مشکلات مدارس غیر استاندارد در حال تلاش است خاطرنشان کرد: در شهرستان سیریک 3 پروژه از مدارس تخریبی در حال بازسازی و استانداردسازی است که با اتمام آن نیز 23 کلاس درس استاندارد تحویل مردم و دانش‌آموزان می‌شود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار