کد خبر: ۸۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸
رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به راه اندازی قرارگاه واکسیناسیون در استان، گفت: فرماندهان سپاه یک ماه مسئولیت واکسیناسیون شهرستان ها را برعهده دارند.

به گزارش آرانیوز، سردار محمد عبدالله‌پور ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام راحل (ره) با تأسیس سپاه پاسداران یک یادگار بسیار ارزشمند و گرانقدر از خود به جا گذاشت که تاکنون ثمرات خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته است.

وی با اشاره به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس، گفت: با آغاز جنگ تحمیلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشته و در عملیات‌های مختلف با جانفشانی‌های خود باعث سربلندی این نظام مقدس شدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سستی و تنبلی در ساخت کشور پذیرفتنی نیست، افزود: برای ساخت کشور و گیلان باید عجله کرد زیرا جمهوری اسلامی دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی بوده لذا باید در کوتاه‌ترین زمان کشور را آباد کرد و در همین راستا اقدامات خوبی در کشور انجام شده است.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص همکاری سپاه پاسداران با دستگاه‌های دولتی، بیان کرد: همکاری سپاه با تمام قوا و دستگاه‌ها رمز موفقیت کشور است به این دلیل سپاه همکاری با تمام دستگاه‌ها را وظیفه شرعی و انقلابی خود می‌داند.

وی با قدردانی از همراهی مردم با مسئولان به منظور حل مشکلات کشور، تصریح کرد: امروز دشمن می‌کوشد تا دروازه‌های جهان را به روی ملت ایران بسته نگه دارد، در این شرایط مردم با صبر و شکیبایی، نجابت، آگاهی و موقعیت‌شناسی خود به دشمن ثابت کردند که ایران کشوری مستقل است و نیاز به بیگانگان ندارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش مؤثر سپاه پاسداران در حل مشکلات و تزریق امید در جامعه، گفت: یکی از اهداف سپاه پاسداران کمک به مردم در تمامی حوزه‌ها بوده و این نهاد مقدس بعد از دوران دفاع مقدس با تشکیل قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی به آبادانی کشور پرداخته و در تمامی بحران‌ها در کنار مردم بوده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار