کد خبر: ۸۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
نماینده اهر و هریس در مجلس:
اهر- نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بهره‌برداری از دستگاه MRI بیمارستان باقرالعلوم اهر گفت: نیازهای این بیمارستان باید توسط وزارت بهداشت تامین شود.

به گزارش آرانیوز، صبح امروز شنبه دستگاه ام‌ارآی ۱.۵ تسلا فیلیپس در بیمارستان باقرالعلوم اهر که آخرین ورژن این دستگاه در ایران است، در فضای فیزیکی بخش در حدود ۲۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

ارزش ریالی دستگاه بنا به اعلام شرکت وارد کننده حدود ۳۰ میلیارد تومان است.

نماینده مردم اهر و هریس در حاشیه بهره‌برداری از دستگاه MRI بیمارستان باقرالعلوم اهر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تأمین و راه‌اندازی دستگاه ام‌ارآی در بیمارستان باقرالعلوم از آرزوی دیرینه‌ی مردم اهر بود تا از سفر به مرکز استان و تحمیل هزینه‌های زائد جلوگیری شود و از طرفی نیازمندی مردم منطقه‌ی ارسباران را مرتفع می‌کند.

 نیازهای بیمارستان اهر باید توسط وزارت بهداشت تامین شود

احمد محرم‌زاده با قدردانی از پیگیری‌های نمایندگان سابق و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای تحقق مطالبه تأمین دستگاه MRI بیمارستان باقرالعلوم اهر گفت: از زمان شروع نمایندگی مجلس حداقل ۳۰ مورد ملاقات با وزیر بهداشت و مکاتبات برای نصب و راه‌اندازی MRI بیمارستان اهر انجام داده‌ام.

وی با اشاره به این‌که دستگاه MRI بیمارستان باقرالعلوم اهر آخرین ورژن در سطح کشور است، اظهار کرد: با بهره‌برداری از دستگاه ام‌ارآی بیمارستان اهر، از سفرهای اجباری و خطرات احتمالی بیماران از اهر و منطقه‌ی ارسباران به تبریز جلوگیری می‌کند، لذا بسیار خرسندیم که با تحقق مطالبه‌ی مردمی خستگی از تَن به‌در کنیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تأمین کمبود تجهیزات درمانی بیمارستان باقرالعلوم اهر از سوی وزارت بهداشت تأکید کرد و گفت: بیمارستان اهر به عنوان بیمارستان معین شهرستان‌های کلیبر، ورزقان، خداآفرین و هوراند و حتی مراجعه‌کنندگان از استان اردبیل خدمات‌رسانی می‌کند. در ایام کرونا نیز بیمارستان اهر و کادر درمان به دلیل افزایش بیش از حد بار مراجعات فشار زیادی را تحمل کردند.

محرم‌زاده ضمن قدردانی از همکاری وزرای سابق و فعلی بهداشت یادآور شد: از وزیر بهداشت درخواست می‌کنم تا نیازمندی‌ها و تجهیزات درمانی بیمارستان باقرالعلوم اهر که خدمات‌رسانی به مردم اهر و ارسباران تسهیل می‌کند را تأمین کند تا بخشی از محرومیت شهرستان اهر جبران شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار