کد خبر: ۸۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
استاندار هرمزگان در سومین شورای اداری استان هرمزگان که با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی مطرح شد، تسریع در تعین تکلیف و اعطای مجوزات زیست محیطی پیش روی راه اندازی مجتمع پرورش میگو لشتغان را خواستار شد.

به گزارش آرانیوز از بندرعباس، مهدی دوستی ظهر امروز در سفر به رویدر و در جلسه شورای اداری با اشاره به اینکه راه اندازی مجتمع های پرورش میگو رونق اقتصادی و اشتغال زایی خوبی به دنبال دارند بر رفع موانع پیش روی راه اندازی و به بهره برداری رساندن این مجتمع ها تاکید کرد.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه رفع موانع و راه اندازی مجتمع های پرورش میگو لشتغان خمیر و کرتان سیریک از مصوبات سفر ریاست محترم جمهور بوده است از سازمان محیط زیست خواست تا هرچه سریعتر و حداکثر طی یک هفته نسبت به تعین تکلیف مجوزهای زیست محیطی آن ها اقدام کند.

مدیر کل شیلات هرمزگان گفت: این سایت‌ها برای واگذاری تمام مجوزها را به جز مجوزهای زیست محیطی کانالها دریافت نموده و نیاز به مساعدت و تسریع صدور مجوز توسط محیط زیست برای رفع آن است

عبدالرسول دریایی تصریح کرد: مجتمع پرورش میگوی لشتغان در اوایل دهه 80 توسط اداره کل شیلات  شناسایی شد که شامل حدود هزار و ۴۵۰ هکتار است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار