کد خبر: ۸۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: در سال گذشته هزار و 430 میلیارد تومان نقدینگی در پروژه‌ها، حقوق و دستمزد تزریق کردیم که این موضوع باعث شد انباشت بدهی نداشته باشیم.

به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمرتضی حسام‌نژاد در گفت‌وگویی، با اشاره به قابل‌توجه شهرداری قم در حوزه پیمانکاران طرف قرارداد در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: جلسات تخصیص منابع در شهرداری به‌صورت ماهانه و در برخی پروژه‌های مهم به‌صورت هفتگی تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جلسه میزان بدهی و درآمد با یکدیگر مقایسه شده و وجوه نقد به‌صورت عادلانه توزیع می‌شود، تصریح کرد: از سوی دیگر مدیریت املاک، مزایده و عرضه‌های ملک را انجام می‌دهد که پیمانکاران از تهاتر این املاک استقبال می‌کنند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم خاطرنشان کرد: پیشنهادهای متعددی به این مزایده‌ها ارسال می‌شود که باعث می‌شود در کنار افزایش ارزش‌افزوده، سالیانه بالغ‌بر ۲۵۰ میلیارد تومان از بدهی‌های شهرداری پرداخت شود.

وی در پایان تصریح کرد: در سال گذشته هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان نقدینگی در پروژه‌ها، حقوق و دستمزد تزریق کردیم که این موضوع باعث شد انباشت بدهی نداشته باشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار