کد خبر: ۸۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
بخشدار ویژه خارگ:
بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از نفوذ پشه آئدس صورت گیرد.

جلوگیری از نفوذ پشه آئدس به خارگ/ اقدامات پیشگیرانه انجام شود

به گزارش آرانیوز، محمدرضا دشتی زاده صبح چهارشنبه در نشست شورای سلامت بخش ویژه خارگ اظهار داشت: در جزیره خارگ همکاری بین بخشی یکی از مهم‌ترین عوامل ارتقا سطح سلامت است.

وی با بیان اینکه بسیاری از حوزه‌های سلامت برای اعتلا نیاز به هم افزایی سازمان‌های مختلف دارد اضافه کرد: در حوزه سلامت شهروندان جزیره خارگ دو موضوع مهم یعنی پیش بینی و پیش گیری در اولویت قرار گیرد.

بخشدار ویژه خارگ افزود: هر جامعه‌ای که در عرصه سلامت گام‌های بلند و مؤثری برداشته است، توانسته به بسیاری از اهداف و برنامه ریزی های بلند مدت و کوتاه مدت خود دست یابد.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از نفوذ پشه آئدس صورت گیرد، تصریح کرد: اگر چه این بیماری ویروسی تاکنون موردی از ابتلاء و یا بیماری مشکوک را در این جزیره موجب نشده اما انجام اقدامات پیشگیرانه در دستور کار حوزه سلامت جزیره قرار گیرد.

دشتی‌زاده خاطر نشان کرد: سلامت مهمترین ثروت است و ارتقا کیفیت زندگی نیازمند مشارکت عمومی مردم است سهم مردم در ارتقا سطح سلامت درصد کمی برآورد شده است که با اصلاح رفتار و شیوه زندگی، مردم نقش عمده‌ای را در این مهم ایفا می‌کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار