کد خبر: ۸۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
گروه استان‌ها - فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: ارتش همیشه قهرمان و ولایت‌مدار در تمام صحنه‌های مبارزاتی و امدادرسانی حضور جهادی و چشمگیر دارد.
فرمانده سپاه کردستان: ارتش در تمام صحنه‌های مبارزاتی و امدادرسانی حضور جهادی دارد

به گزارش  آرانیوز از سنندج، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و اظهار داشت: تاریخ ایران اسلامی در آسمان غیرت و شجاعت خود شاهد تلألو ستارگان درخشانی در افق سرخ شهادت بوده است که وجودشان کشور عزیزمان را منور ساخته است.

وی افزود: ارتشیان قهرمان ما در طول سال‌های مبارزه علیه طاغوت و دفاع مقدس و پس از آن در تاریخ این مرز و بوم حضوری جانانه داشته‌اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: ملت قدرشناس ایران اسلامی هیچ‌گاه خاطره نیرو‌های ولایت‌مدار ارتش در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی، ضدانقلاب و دشمن بعثی را فراموش نخواهند کرد و همواره در تاریخ مقاومت جاودان خواهد ماند.

وی گفت: شهدای گرانقدری همچون امیر صیاد شیرازی، امیر خلبان شهید شیرودی، امیر خلبان شهید کشوری، امیر آب شناسان، امیرفلاحی و هزاران لاله گلگون کفن ارتش با نثار خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند و اکنون نیز دلاورمردان و برادران عزیز ما در ارتش همیشه قهرمان و ولایت‌مدار در تمامی صحنه‌های مبارزاتی و امدادرسانی حضوری جهادی و چشمگیر دارند.

 

سردار حسینی با تبریک مجدد 29فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به کلیه رادمردان آن نهاد مقدس به  ویژه افتخارآفرینان لشگرعملیاتی 28پیاده کردستان عنوان کرد: عزت، سرافرازی و تندرستی همکاران عزیزمان و خانواده‌های معظم آنان در رده‌های مختلف ارتش را از درگاه ایزد بی‌همتا خواستارم.

انتهای پیام/486/س

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار