کد خبر: ۸۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
بانک ملی ایران با نگاه به ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت های اجتماعی، طی سال های گذشته با تخصیص اعتبارات ویژه در راستای تجهیز، تامین نیازها و تهیه امکانات تخصصی بخش درمان کشور مشارکت کرده است.

مشارکت بانک ملی ایران در تجهیز بیمارستان شهدای زیرآب سوادکوه

به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حوزه بهداشت و بخش درمان کشور یکی از بخش هایی است که در سالیان گذشته همواره مورد توجه بانک ملی ایران بوده و تعداد قابل توجهی درمانگاه، کلینیک، مراکز درمانی، پزشکی و بیمارستان در سراسر کشور با حمایت های این بانک ساخت، تعمیر و تجهیز شده اند.
از اینرو بانک ملی ایران در سال جاری در راستای کمک به رشد و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی و همچنین دسترسی بهتر و آسان تر هموطنان به این خدمات با تخصیص 5 میلیارد ریال اعتبار در خرید دو دستگاه دیالیز و تامین دو دستگاه پرینتر رادیولوژی بیمارستان شهدای زیرآب در سواد کوه استان مازندران مشارکت کرده است.
بانک ملی ایران یک بانک مردمی است و از این رو نگاه آن به مسائل اجتماعی و فرهنگی نگاه سود محور نخواهد بود و خدمت رسانی و خدمتگزاری به مردم، از اهداف اساسی و محوری این بانک محسوب می شود.
لازم به ذکر است، بانک ملی ایران به عنوان بانک سلامت‌محور در سال‌های اخیر و در شرایط ویژه ناشی از شیوع کرونا، همواره سعی کرده است با مشارکت در خرید تجهیزات پزشکی به دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمارستان های سراسر کشور، به سهم خود در راستای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی کشور به ویژه در مناطق محروم گام‌های موثری را بردارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار