کد خبر: ۸۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
حمایت بانک ملی ایران از شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان

حمایت از بخش تولید و شرکت های دانش بنیان یکی از محورهای اساسی سیاست بانک ملی ایران در پرداخت تسهیلات با هدف اشتغالزایی و تقویت روند تولید در کشور است.

 

 به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اداره امور شعب اصفهان نیز پیرو این سیاست در سال ۱۴۰۰ اقدام به پرداخت ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای پروژه های شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان کرده است.

این اداره امور شعب همچنین به پرسنل این شهرک۲۰۰ فقره تسهیلات هر کدام تا سقف ۲ میلیارد ریال پرداخته است.

شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان  موسس مراکز رشد و پارک های علم و فناوری است که به  صورت هیات امنایی  تحت نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اداره می شود. محور فعالیت این شهرک کمک به ایجاد و تقویت شرکت ها و موسسات دانش محور، ایجاد پیوند بین واحد های تولیدی با سازمان ها و موسسات تحقیقاتی  و ارائه خدمات پشتیبانی به واحد های مستقر در شهرک است.

شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان  در زمینه های مختلفی مانند مکانیک، مخابرات و الکترونیک،فناوری اطلاعات،آب و محیط زیست،انرژی های تجدید پذیر،معدن و ژئوتکنیک،الکترو اپتیک و فتونیک فعالیت دارد.

گفتنی است اداره امور شعب اصفهان در سال گذشته تعداد ۱۰ هزار و ۶۰۷ فقره تسهیلات به ارزش ۸۵ هزار میلیارد ریال به تولید کنندگان بخش های مختلف این استان پرداخت کرده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار