کد خبر: ۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
قائم‌مقام وزیر بهداشت با اشاره به جزئیات ماجرای شلیک گلوله به رئیس یک بیمارستان جزئیات رسیدگی به این حادثه را تشریح کرد.

ماجرای شلیک گلوله به رئیس یک بیمارستان

«به گزارش خبرنگار اجتماعی آرانیوز»

ایرج حریرچی ضمن اعلام این خبر درخصوص حادثه اخلال در اورژانس یکی از بیمارستان‌های بهبهان اظهار کرد: شورای تأمین استان برای این موضوع تشکیل شده است و تصمیم‌گیری‌های لازم در این خصوص اتخاذ شده، تمامی عوامل اختلال در اورژانس شناسایی شدند و برخوردهای قانونی لازم با آنها خواهد شد.

قائم مقام وزیر بهداشت در خصوص حادثه روز گذشته بیمارستان شهیدزاده بهبهان که در پی آن دکتر خدادوست رئیس این بیمارستان مورد اصابت تیر با تفنگ شکاری قرار می‌گیرد، گفت: به‌طور کامل در جریان جزئیات این حادثه قرار دادیم و اقدامات لازم را برای درمان پزشک مصدوم انجام دادیم.

قائم مقام وزیر بهداشت در نهایت از پی‌گیری‌ها و هماهنگی‌های لازم وزارت بهداشت با مقامات نیروهای انتظامی استان خوزستان در خصوص حوادث اخیر در یکی از بیمارستان‌های دانشکده علوم پزشکی بهبهان خبر داد و گفت: حوادث اخیر در بهبهان بیشتر ریشه در مسائل فرهنگی دارد و  اقدامات لازم قانونی برای خاطیان و عاملان این حادثه اعمال خواهد شد.

حریرچی در مورد فوت بیمار مذکور، در بیمارستان عنوان کرد: رسیدگی به پرونده پزشکی بیمار و مطابقت اقدامات درمانی انجام شده با استانداردهای درمانی لازم به‌طور جداگانه با شکایت همراهان بیمار و نیز مسئولین نظارتی بررسی خواهد شد.

به گزارش وزارت بهداشت، چندی پیش بیماری 38ساله با علائم درد سینه به اورژانس یکی از بیمارستان‌های دانشکده علوم پزشکی بهبهان مراجعه می‌کند که کلیه اقدامات لازم درمانی برای این بیمار انجام می‌شود ولی متأسفانه بیمار به‌دلیل پارگی شریان آئورت فوت می‌کند. در پی این اتفاق، تعدادی از جوانان و بستگان این بیمار با متشنج کردن فضای اورژانس بیمارستان، اقدام به شکستن شیشه‌ها و تهدید پرسنل اورژانس می‌کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار