کد خبر: ۸۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر کرمانشاه:
کرمانشاه- مدیر صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کرمانشاه گفت: کارگران و استادکاران و شاغلین فصلی کرمانشاهی بیمه می شوند.

محسن رشیدی اقدم در گفتگو با آرانیوز اظهار کرد: با امضای تفاهم نامه بین اتحادیه تعاونی‌های تأمین نیازهای صنفی با صندوق بیمه تأمین اجتماعی کشاورزان و روستاییان و عشایر، کارگران فصلی، ساختمانی و استادکاران و شاغلین فصلی بیمه می‌شوند.

کارگران فصلی کرمانشاهی بیمه می‌شوند

وی افزود: کارگران فصلی که فاقد پوشش بیمه‌ای هستند می‌توانند مشمول بیمه صندوق تأمین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه شوند و از مزایای بیمه این صندوق بهره‌مند شوند.

مدیر صندوق بیمه تأمین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه تصریح کرد: در یازده ماه سال جاری ۱۱ هزار خانوار جدید جذب بیمه این صندوق شده و در زمینه جذب بیمه پرداز در کشور به جایگاه سوم رسیده‌ایم‌.

رشیدی اقدم بیان کرد: این طرح در جهت اجرای سیاست‌های کلی نظام و دولت مردمی و با گسترش و توسعه زمینه همکاری بخش دولتی و تعاونی‌ها و به دنبال آن کاهش دغدغه‌های اجتماعی کارگران فصلی و ساختمانی و سایر شاغلین فصلی اجرا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: تمامی مشمولین بیمه این صندوق از مزایای مستمری بازنشستگی و از کارافتادگی و مستمری بازماندگان بهره مند خواهند شد و بیمه درمانی آنها مطابق با قانون از طریق صندوق بیمه سلامت انجام می‌شود که ۷۰ درصد حق بیمه را دولت و ۳۰ درصد را بیمه‌پرداز پرداخت می‌کند.

رشیدی اقدم تاکید کرد: متقاضیان این بیمه می‌توانند با مراجعه به کارگزاری‌های صندوق بیمه تأمین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه در ۳۶ مرکز نسبت به بیمه شدن خود اقدام کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار