کد خبر: ۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
زارعی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان گفت: آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در کمک به بازسازی عتبات عالیات در سال های 92 و 93 رتبه اول ادارت و نهادهای استان خوزستان را به خود اختصاص داد.

زارعی:درخشش آموزش وپرورش ناحیه 2اهواز در کمک به بازسازی عتبات عالیات بین ادارت و نهادهای استان خوزستان

به گزارش خبرنگار اجتماعی آرانیوز(حوزه آموزش و پرورش)

 

زارعی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان در مراسم استقبال از درب حرمین عسکرین که با حضور پرشور دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز برگزار شد از کسب رتبه اول استان نهاد های و ادارات استان خوزستان در سال های 92 و 93 در کمک به بازسازی عتبات عالیات توسط فرهنگیان و دانش آموزان این ناحیه خبر داد.

 

وی در ادامه با اشاره به فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: ستاد از سال 85 رسماً فعالیت خود را آغاز نمود و تا سال 89 استان خوزستان در بازسازی عتبات عالیات به صورت مشارکتی با استان های دیگر در پروژه های مختلفی در بازسازی عتبات عالیات مشارکت داشته است.

 

زارعی همچنین افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان خوزستان از سال 1389 به صورت مستقل 4 پروژه را جهت بازسازی عتبات عالیات به عهده گرفته است که ساختن 5 درب حرمین امامین عسکرین(ع) یکی از این پروژه ها می باشد که کار ساخت این 5 درب ظرف دو سال به اتمام رسید.

 

وی با بیان اینکه ساخت ایوان طلای امام علی(ع) و نجف اشرف از دیگر پروژه های اقدام شده توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان بوده است، گفت: پروژه ساخت صحن حضرت زهرا(س) در زمین با مساحت 221800 متر مربع به عنوان بزرگترین بنای اسلامی  در طول تاریخ، از پروژه هایی است که ساخت 2000 متر مربع از آن به استان خوزستان واگذار شده است تا با همت مردم ولایت مدار خوزستان در آینده نزدیک شاهد ساخت آن باشیم.

 

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات است خوزستان با اشاره به مشارکت چشمگیر مردم استان خوزستان در این برنامه معنوی گفت: مردم ولایت مدار استان خوزستان هماکنون رتبه اول در بین استان های کشور در کمک به بازسازی عتبات عالیات را به خود اختصاص دهند

 

وی همچنین افزود: فرهنگیان و دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز توانستند در سالهای 92 و 93 رتبه اول استان خوزستان در کمک به بازسازی عتبات عالیات را به خود اختصاص دهند.

در ادامه این مراسم دانش آموزان با حضور پرشور خود از درب حرمین امامین عسکرین(ع) استقبال کردند.

 

در این مراسم معنوی که در دبیرستان دخترانه عصمت و با حضور دانش آموزان منطقه شهرک نفت، اولیاء دانش آموزان و مسئولان استانی و محلی برگزار شد، سید بهادر موسوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: شور و عشق و ایمانی که در دل شیعیان ایران اسلامی به امامان (ع) وجود دارد وصف نشدنی است.

 

وی در ادامه گفت: خوزستان افتخارش به شیعه بودنش است و افتخار شیعه بودن این است که شیعیان امامان (ع) را واسطه فیض قرار می دهند تا به واسطه آنان کسب فیض نمایند.

 

سید بهادر موسوی ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، عامل پیروزی ما در دفاع مقدس را عشق به اهل بیت عصمت و طهارت و رهبری حکیمانه حضرت امام (ره) و رشادت و دلیر مردی بی نظیر جوانان و نوجوانان این مرز و بوم عنوان کرد و افزود: شما دانش آموزان باید به پیام دفاع مقدس و دهه ولایت و امامت توجه کافی داشته باشید تا از این طریق بر توطئه های دشمن که با جنگ نرم وارد میدان شده است پیروز شوید.

 

مدیر آموزش و پرورش ناحیه  2 اهواز در ادامه گفت: سال تحصیلی جدید که با هفته بزرگداشت مقام معلم آغاز شده است و با دهه امامت و ولایت و اعیاد قربا و غدیر مزین شده است، امید واریم با رونمایی از درب حرمین امامین عسکرین(ع) آغاز و به برکت وجود این معنویت ها، سال پر از موفقیت را پیش رو داشته باشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار