کد خبر: ۸۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
کرمانشاه- فرماندار دالاهو با اشاره به اقدامات خوب کمیته امداد و بهزیستی برای خانه دار کردن مددجویان شهرستان دالاهو، گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دالاهو باید با جدیت دنبال شود.

به گزارش آرانیوز:صبح دوشنبه با حضور کرم محمدی فرماندار دالاهو نشست شورای مسکن شهرستان دالاهو برای بررسی مسائل و مشکلات فراروی پروژه مسکن مهر ۴۸۰ واحدی شهر کرندغرب برگزار شد.

در این نشست مشکلات سد راه تکمیل پروژه مسکن مهر ۴۸۰ واحدی شهر کرندغرب بررسی و برای آنها راه حل مناسب اندیشیده شد.

کرم محمدی فرماندار دالاهو در ادامه این نشست بر اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دالاهو تاکید کرد و افزود: این طرح با هدف خانه دار کردن اقشار مردم در دولت سیزدهم کلید خورده است و باید با جدیت در شهرستان دالاهو اجرایی شود.

وی ادامه داد: بهزیستی این شهرستان با تزریق یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به تعاونی مسکن مددجویان زیر پوشش بهزیستی کمک بزرگی به خانه دار کردن مددجویان بهزیستی کرده است.

فرماندار دالاهو همچنین اقدامات کمیته امداد شهرستان دالاهو در راستای خانه دار کردن مددجویان این نهاد را مثبت ارزیابی کرد.

وی با تاکید به همه نهادهایی که در حال خانه سازی در شهرستان دالاهو هستند، خاطرنشان کرد: پیرو تعهدات داده شده می‌بایست هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل واحدها، جهت تحویل به متقاضیان اقدام شود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار