کد خبر: ۸۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
کرمانشاه- معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به جابه‌جایی مدیران در استانداری کرمانشاه، گفت: تغییر مدیران در سیستم اداری امری طبیعی محسوب می‌شود.

به گزارش آرانیوز:منوچهر فخری بعد از ظهر سه‌شنبه در آئین معارفه سرپرست جدید دفتر فنی استانداری کرمانشاه که در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: استاندار کرمانشاه تلاش بسیار گسترده و جهادی را برای توسعه و آبادانی کرمانشاه آغاز کرده است و باید در این مسیر خدمت و کار جهادی همه با ایشان همراه و همدل باشیم.

وی افزود: تغییر مدیریت‌ها در سیستم‌های اداری یک امر کاملاً طبیعی و عادی است و اگر این جابجایی‌ها وجود نداشت اکنون ما پشت این میزها قرار نداشتیم.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در این جابجایی‌ها در واقع نقش‌های مدیران عوض می‌شود و جهاد خدمت به هموطنان همچنان ادامه دارد.

فخری بیان کرد: آقای کهریزی مدیرکل سابق این دفتر از مدیران باسابقه استانداری هستند و مدت چهار سال در این حوزه مشغول خدمت بودند که از زحمات وی تقدیر می‌شود.

وی ادامه داد: آقای ارجمندی هم از نیروهای توانمند، تلاشگر و با تجربه حوزه عمرانی استانداری کرمانشاه هستند که امید است حضورشان در این پست جدید بسترساز تحول و پویایی بیشتر باشد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: حوزه دفتر فنی استانداری پتانسیل بسیار خوبی در زمینه برخورداری از نیروهای توانمند را داراست که این ویژگی می‌تواند مدیر جدید این مجموعه را در پیشبرد برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف کاملاً یاری دهد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار