کد خبر: ۸۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
شهرکرد- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۸۸ هزار و ۱۰۲ نفر در استان چهارمحال و بختیاری به این بیماری مبتلا شده‌اند.

به گزارش آرانیوز:ارسالان خالدی فر با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۳۹۷ نفر با علائم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری مراجعه کردند، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۲۷۰ هزار و ۲۲۰ مورد نمونه‌گیری انجام‌شده است.

وی گفت: هم‌اکنون چهار بیمار با شرایط وخیم در بخش‌های ویژه مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۸۸ هزار و ۱۰۲ نفر در استان چهارمحال و بختیاری به این بیماری مبتلا شده‌اند.

خالدی فر تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان را ۴۱ نفر اعلام کرد و افزود: مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری هزار و ۷۶۵ نفر است.

وی عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته ۱۷۰ بیمار مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است که از این تعداد ۱۱ بیمار در مراکز درمانی استان بستری و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه شهرستان سامان در وضعیت نارنجی ابتلاء به کرونا قرار گرفته است، عنوان کرد: «شهرکرد»، «بن»، «فارسان»، «کیار» و «اردل» در وضعیت زرد و «کوهرنگ»، «لردگان»، «خانمیرزا» و «بروجن» در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار