کد خبر: ۸۱۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
شهرکرد- سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال زایی در استان با توسعه زیر ساخت های گردشگری امکان پذیر است.

به گزارش آرانیوز:رضا جیلان پیش از ظهر پنجشنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن سال نو و ورود گردشگران و مسافران به استان باید به سیما و منظر شهری توجه شود.

وی با بیان اینکه توجه به سیما شهری در جذب گردشگر از اهمیت بالایی برخوردار است، عنوان کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری باید با برنامه ریزی دقیق به پیشواز سال نو و میزبانی مسافران روند.

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خدمات سلامتی، بهداشتی، اعتقادی و روانی باید برای گردشگران در نظر گرفته شود، تصریح کرد: تقویت زیر ساخت‌های گردشگری در دستور کار این اداره قرار دارد.

جیلان ادامه داد: با تقویت زیر ساخت‌های گردشگری اشتغال زایی و رونق اقتصادی در چهارمحال و بختیاری افزایش و وضعیت معیشتی مردم استان بهبود خواهد یافت.

فعال شدن ۱۰ کمیته ستاد خدمات سفر در چهارمحال و بختیاری

در ادامه این جلسه معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری به فعال شدن کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد خدمات سفر در استان اشاره کرد و گفت: این کمیته‌ها در زمینه خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری، اسکان و رفاه، حمل و نقل، امداد و نجات، خدمات بهداشتی و درمانی، تنظیم بازار، امور فرهنگی و محیط زیست فعالیت می‌کنند.

فرجام سمیعی فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر را مربوط به کل سال عنوان کرد و گفت: به دلیل شیوع کرونا سفر و جذب گردشگر با محدودیت‌هایی رو به رو بوده است.

وی ادامه داد: طی دو هفته آتی دستورالعمل‌های ستاد اجرایی خدمات سفر به مسئولان مربوطه ابلاغ خواهد شد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار