کد خبر: ۸۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
ورامین- مسئول کمیته دانشجویی و دانشگاهیان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین از برگزاری وبینار مجازی «شکوه انقلا ب اسلامی و رسانه» در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش آرانیوز:کیان پهلوان افشاری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های آن را حاصل خودباوری و تکیه به توان جوانان و نخبگان دانشگاهی دانست و گفت: رخداد انقلاب اسلامی به ملت ایران این باور را داد که می‌توانند بسیاری از قله‌های عظیم علمی را فتح نمایند و وجود استعدادهای بالقوه دانشگاهی موجود در کشور بر این توان افزوده است.

وی افزود: در زمان پهلوی، در زمینه‌های دانشگاهی و علمی، کشور ما دارای عقب ماندگی‌های فراوانی بود و در بسیاری از احتیاجات اولیه، ایران وابسته به کشورهای خارجی بودیم.

پهلوان افشاری تأکیدات رهبری معظم انقلاب اسلامی را در شناخت و حمایت از نخبگان را زمینه ساز بسیاری از گشایش‌های علمی برای آینده کشور دانست و اضافه کرد: در سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی با وجود وقوع جنگ تحمیلی، در تجهیز ابتدایی‌ترین ادوات نظامی کشور ما دچار مشکل بود اما به مدد حمایت‌های رهبری معظم و سرمایه گذاری در شناسایی نخبگان و دانشجویان دلسوز اکنون در زمینه دفاعی، علمی، هوا فضا و پزشکی ما با قدرت‌های دنیا در این مسائل رقابت می‌کنیم.

مسئول کمیته دانشجویی و دانشگاهیان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین جمع بندی برنامه‌های ایام الله دهه فجر را شامل برگزاری مراسم جشن محوری با حضور جامعه دانشگاهی، ایجاد ایستگاه سلامت در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، انتشار نشریه مجازی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی، برپایی وبینار مجازی «شکوه انقلاب اسلامی و رسانه»، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دانشگاهی ورامین در ورامین، راه اندازی مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری در دانشگاه‌های منطقه، تقدیر از نخبگان علمی، فرهنگی و قرآنی دانشگاه‌های شهرستان ورامین، برگزاری رویداد کرسی آزاد اندیشی دانشجویی عنوان کرد.
وی در پایان از جامعه عظیم دانشجویی و دانشگاهیان دشت ورامین خواست با حضور خود در ویژه برنامه‌های ایام الله دهه فجر مانند مهمانی لاله‌ها که تجدید پیمان با شهیدان انقلاب اسلامی و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر اتحاد حضور خود را به رخ دشمنان نظام اسلامی بکشند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار