کد خبر: ۸۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
ایلام-استاندار ایلام گفت: یکی از میثاق نامه های مهم دولت سیزدهم حضور در کنار مردم است.

به گزارش آرانیوز:حسن بهرام نیا ظهر جمعه در سفر به شهرستان ملکشاهی و دیدار با خانواده ذوالفقار فرضی عشایر حادثه دیده از انفجار مین در مناطق مرزی رفت و دستور رسیدگی فوری به مسائل و مشکلات آنان را صادر کرد.

وی با عنوان این مطلب که به محض باخبر شدن از حادثه دستورات لازم به متولیان امر داده شده است، گفت: امروز هم آمده‌ایم از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این خانواده قرار بگیریم.

بهرام نیا در ادامه خواستار ساماندهی چرای دام عشایر در مناطق امن شد و گفت: از مسئولان پاکسازی مناطق مرزی نیز می‌خواهیم ضمن پایش دوباره منطقه باعث آرامش خاطر زندگی عشایر مرزنشین استان باشند.

وی در ادامه با ابراز تأسف از این حادثه اظهار داشت: تا پایان درمان فرزندان و رفع مشکلات در کنار این خانواده هستیم.

استاندار ایلام در ادامه دستور داد یک وام قرض الحسنه برای جبران خسارت و ترمیم مشکلات در اختیار این خانواده عشایری قرار گیرد.

بهرام نیا در پایان یکی از میثاق نامه‌های دولت سیزدهم حضور در کنار مردم به ویژه افراد ضعیف و کم بضاعت جامعه عنوان کرد و گفت: خیلی از موضوعات خاص شاید از دید ما پنهان باشد اما من از رسانه‌ها و کنشگران این حوزه می‌خواهم که این مسائل را برای پیگیری انتقال دهند تا به موقع به وضعیت افراد ضعیف رسیدگی شود.

وی با عنوان این مطلب که دولت سیزدهم یک دولت مردمی، در کنار مردم و برای مردم است اظهار داشت: یکی از منشورهای مهم دولت سیزدهم حمایت از افراد ناتوان و توانمند کردن آنها است.

دستور استاندار ایلام مبنی بر پرداخت بدهی

استاندار ایلام در سفر غیر رسمی به شهرستان ملکشاهی با خانواده زندانی بدهکار مالی دیدار کرد. حسن بهرام نیا به دیدار خانواده تحت پوشش و گرفتار به علت ورشکستگی رفت و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

استاندار ایلام در این دیدار که مدیرکل کمیته امداد و بهزیستی استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی نیز حضور داشتند، برای آزادی این زندانی دستور پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان بدهی را داد.

بهرام نیا در این دیدار گفت: اینکه یک فرد محروم و کم بضاعت که نان آور خانواده هم بوده ۷ سال به دلیل گرفتاری مالی در زندان باشد متاثر کننده و باعث تأسف است و می‌بایست خیلی پیش تر به این خانواده مددجو کمک می‌شد.

وی تاکید کرد: به میمنت دهه فجر باید این فرد گرفتار تا قبل از این دهه مبارک آزاد شود.

گفتنی است در این دیدار استاندار ایلام همچنین برای درمان اعضای بیمار خانواده و تحت پوشش قرار گرفتن توسط دستگاه‌های حمایتی و رفع دیگر مشکلات به دستگاه‌های ذیربط دستور رسیدگی لازم و فوری را داد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار