کد خبر: ۸۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
البرز - استاندار البرز گفت: تولیدکنندگانی که به فناوری‌های نوین مجهز نشوند از چرخه رقابت حذف می‌شوند.

به گزارش آرانیوز:مجتبی عبداللهی صبح جمعه در بازدید از یکی از کارخانه‌های استان البرز با بیان اینکه این واحد در گذشته خدمات شایسته ای را به مجموعه نیروهای مسلح و سایر مردم ارائه می داده، اظهار کرد: دنیای امروز دنیای رقابت است و تولیدکنندگانی که از فناوری روز و امکانات نوین استفاده می‌کنند، موفق تر هستند.

وی ادامه داد: تکنولوژی و کیفیت در تولید کالا روز به روز در حال پیشرفت و توسعه است از این رو نمی‌توان یک مجموعه را در یک نقطه نگه داشت و انتظار استقبال و پذیرش از سوی مصرف کننده هم داشت.

عبداللهی گفت: اکنون در کشور تولیدات بسیار خوبی در حوزه نساجی و پوشاک وجود دارد که در این رقابت فشرده به بازارهای جهانی راه پیدا کرده‌اند.

وی افزود: برای احیا و توسعه فخر ایران باید با کمک فعالان این حوزه راهکاری اساسی پیدا کنیم.

استاندار البرز گفت: صنایع ایران نسبت به کشورهای همسایه در جایگاه بالاتری قرار دارد ولی برای شکوفایی به ساماندهی و توجه نیاز دارد.

وی افزود: نام فخر ایران همچنان در کشور می‌درخشد ولی باید جایگاه خود را احیا کند و به شرایط مطلوب‌تری برسد.

عبداللهی گفت: به طور طبیعی فخر ایران بعنوان یک مجموعه دولتی برای بروز رسانی تجهیزات و امکانات خود با مشکل مواجه است ولی باید مبتکر و خلاق باشید.

وی افزود: برای حل مسائل و موضوعات این واحد از تمامی اختیارات و توان خود استفاده می‌کنم.

استاندار البرز گفت: اکنون تمامی فرمانداران و مدیران مربوطه در حوزه کشاورزی استان را برای ایجاد زیرساخت‌های کشت گلخانه‌ای بسیج کرده‌ایم و از کسانی که در این زمینه ورود کنند حمایت می‌کنیم.

وی افزود: فعالیت سازمان اتکا در حوزه فعالیت در گسترش کشت گلخانه‌ای در فضای موجود را حمایت می‌کنیم و در این راستا تیم جهاد کشاورزی نیز در کنار این مجموعه خواهد بود.

عبداللهی گفت: در خصوص ایجاد مجتمع بین راهی از سوی مجموعه اتکا نیز تدابیر لازم اتخاذ می‌شود و این آمادگی وجود دارد.

وی افزود: با توجه به موقعیت اراضی فخر ایران، ایجاد فروشگاه‌های مرکزی با نرخ تولیدکننده، پیشنهاد می‌شود که به طور قطع استقبال مردمی را نیز در پی دارد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار